Skravletråd :)

Velkommen hjem :D Hva skjer med sjefen? så du skrev noe om det tidligere i dag også

Takk for det :)
Han er så grinete, og jeg har litt problemer med å takle humørsvingningene hans :p hehe

Har trekt om en stol, som tydeligvis ikke ble bra nok og han klaget over dette og sa at jeg burde jo ha sett dette. DET kan jeg forsåvidt være enig i, men han godkjente det jo før keg trakk utsiden. Så da burde jo han sett det og da !!!:mad:

Sa jo ikke noe før jeg var helt ferdig.
Konfronterte han litt med at han hadde jo godkjent det, men sa også at jeg selvfølgelig burde ha sett det.

Også ble han grinete når jeg sa det ikke var nok pyntespiker til to stoler. Det var jo han som målte det og sa jeg skulle bruke den typen, OG at han hadde nok:confused:

Er det meg det er noe galt med?
Blir så sliten i huet av det :/

Aah.. deilig å få det ut :) hehehe

Takk for det :)
Han er så grinete, og jeg har litt problemer med å takle humørsvingningene hans :p hehe

Har trekt om en stol, som tydeligvis ikke ble bra nok og han klaget over dette og sa at jeg burde jo ha sett dette. DET kan jeg forsåvidt være enig i, men han godkjente det jo før keg trakk utsiden. Så da burde jo han sett det og da !!!:mad:

Sa jo ikke noe før jeg var helt ferdig.
Konfronterte han litt med at han hadde jo godkjent det, men sa også at jeg selvfølgelig burde ha sett det.

Også ble han grinete når jeg sa det ikke var nok pyntespiker til to stoler. Det var jo han som målte det og sa jeg skulle bruke den typen, OG at han hadde nok:confused:

Er det meg det er noe galt med?
Blir så sliten i huet av det :/

Aah.. deilig å få det ut :) hehehe
dustesjef.:mad:

Jaja. godt du er hjemme nå da!
Kan du sitte her å skravle meg oss istedet :P

dustesjef.:mad:

Jaja. godt du er hjemme nå da!
Kan du sitte her å skravle meg oss istedet :P

Myyye koseligere det :D
Må bare gå en tur med lille "babyen" min først, så er jeg tilbake :D

Babyen min = hunden :)

En som syns det var slitsomt med tur... nå ligger bikkja rett ut på verandagulvet :D

Nå har jeg sittet og forvirret meg selv med fremmøtelister, så da får jeg vel dra på treninga og prøve å få noe klarhet i dem :D hehe

Babyen har endelig bestemt seg for å ta deg en lur <3

Deilig! Da kan man slappe av litt før det blir kaos igjen xD

Lillegull 070414 :D

Så innmari og!!
Også er det ingen andre enn meg som jobber der, så føler at det blir ekstra ille. Lurer på om det er meg det er noe galt med innimellom... :/ huff...
Hvordan slitsom er han da?:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ønsker alle en flott kveld:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp