.

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.

Last edited:
Nå er det dog en stund siden jeg hadde spedbarn, men jeg hadde ingen sånne episoder.

Det vil si jeg hadde en veldig negativ episode der jeg ventet på bussen og ei dame i 50 årene kommer ravende full på høylys dag, med sneipen i kjeften og hun skulle da stå helt inntill meg og vogna. Hun stod å myste ned, men jeg var snar å flytte meg.

Ellers kan jeg ikke huske at jeg lot fremmede hilse på babyen. Hvorfor skulle de det?
Jeg tror ikke jeg kan tenke meg å ha fremmede nær hverken en baby eller et lite barn.

Helt greit at de kommer og snakker med baby og titter ned i vogna, men jeg synes ikke det er greit at de tar på han eller driver med noe som ligger i vogna.

syntes det var greit at folk hilste på så lenge de ikke stakk hele hodet inn i vogna.
men jeg sa det til dem også.

"jaja. bare å hilse på. bar ikke stikk hodet inn der" med ett smil.

Helt greit at de kommer og snakker med baby og titter ned i vogna, men jeg synes ikke det er greit at de tar på han eller driver med noe som ligger i vogna.
Signerer denne.
Har foreløpig ikke hatt noen negative episoder med fremmede. Eldre damer kommer gjerne og beundrer mini når jeg ammer ham, men de har holdt seg på respektfull avstand. Sikkert fordi jeg sitter med puppen ute.. :p

sign. denne.

Ville ikke gjort det selv så da ville jeg syntes det var rart at andre gjorde det. Kan godt tulle litt med babyer som er store nok til å ta kontakt f.eks i kassakø :) men kunne jo ikke falle meg inn å ta borti de eller ta på ting i vogna dems. Så ville ikke likt om noen gjorde det med min.

syntes det var greit at folk hilste på så lenge de ikke stakk hele hodet inn i vogna.
men jeg sa det til dem også.

"jaja. bare å hilse på. bar ikke stikk hodet inn der" med ett smil.

Har ikle barn selv enda, men ser for meg at keg ville reagert på sammen måte som deg.

Det å begynne å kile og leke osv syns jeg er litt drøyt uansett alder. Da syns jeg ihvertfall de bør spørre først, og så respektere om de får et nei ;)

Og hvis jenta var ungdom, burde hun jo være såpass voksen syns jeg :)

Har ikle barn selv enda, men ser for meg at keg ville reagert på sammen måte som deg.

Det å begynne å kile og leke osv syns jeg er litt drøyt uansett alder. Da syns jeg ihvertfall de bør spørre først, og så respektere om de får et nei ;)
spesielt hvis det er fremmede...
Venner og familie fikk lov så mye de ville :P men de kjente jo også mine grenser

spesielt hvis det er fremmede...
Venner og familie fikk lov så mye de ville :P men de kjente jo også mine grenser

Selvfølgelig
Venner og kjente blir jo noe helt annet :p

Jeg tenker kanskje at hun har eller har hatt så små søsken selv... hun syns det er litt søtt med små babyer.

Jeg vet ikke, syns bare det var rar oppførsel - men klarer liksom ikke å bestemme meg for om det bare var latterlig eller i drøyeste laget :P

Kommer vel litt an på, men syns det hørtes koselig ut og. Hun må vel være veldig glad i barn da:) så lenge hun bare leker og baby syns det er greit så ville jeg ikke brydd meg tror jeg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Syns kanskje det var litt drøyt jeg da, og ville nok reagert ja. Tror jeg ville prøvd å si på en litt fin måte at jeg helst ikke ville at hjn skulle ta borti babyen eller bamsen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns egentlig det er vanskelig å si generelt. Det skjedde jo ikke så ofte, men av og til var det jo folk som hilste på Sofie, strøk henne på kinnet hvis hun satt slik at de kom til osv. Normalen var vel mer at folk småpratet med meg heller enn å henvende seg så mye til henne mens hun var så liten.

Hva som gjør at det føles ubehagelig kan jo variere fra situasjon til situasjon, hvis det skulle være noe. Men jevnt over er jeg typen som lett småprater med folk jeg ikke kjenner og vesla er veldig utadvendt, spesielt mot andre barn, så jeg ser vel lite problem med det.

Hva er det egentlig drøyt med om denne unge jenta tøyset/tullet/pratet med babyen? Jeg synest det er kjempeflott! Baby blir no vant til fremmede også, viktig og sosialisere med andre enn kjente tenker jeg :) Da får du ett trygt barn tenker jeg :)

Babyen min er forresten sånn at hun smiler til alle... så kanskje derfor folk blir interessert i henne :P :P

Hva er det egentlig drøyt med om denne unge jenta tøyset/tullet/pratet med babyen? Jeg synest det er kjempeflott! Baby blir no vant til fremmede også, viktig og sosialisere med andre enn kjente tenker jeg :) Da får du ett trygt barn tenker jeg :)

Syns de bør spørre først ;)

Back
Topp