spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne.Helt greit at de kommer og snakker med baby og titter ned i vogna, men jeg synes ikke det er greit at de tar på han eller driver med noe som ligger i vogna.
Helt greit at de kommer og snakker med baby og titter ned i vogna, men jeg synes ikke det er greit at de tar på han eller driver med noe som ligger i vogna.
Hvor gammel var jenten?
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
syntes det var greit at folk hilste på så lenge de ikke stakk hele hodet inn i vogna.
men jeg sa det til dem også.
"jaja. bare å hilse på. bar ikke stikk hodet inn der" med ett smil.
spesielt hvis det er fremmede...Har ikle barn selv enda, men ser for meg at keg ville reagert på sammen måte som deg.
Det å begynne å kile og leke osv syns jeg er litt drøyt uansett alder. Da syns jeg ihvertfall de bør spørre først, og så respektere om de får et nei![]()
spesielt hvis det er fremmede...
Venner og familie fikk lov så mye de villemen de kjente jo også mine grenser
Helt greit at de kommer og snakker med baby og titter ned i vogna, men jeg synes ikke det er greit at de tar på han eller driver med noe som ligger i vogna.
Hva er det egentlig drøyt med om denne unge jenta tøyset/tullet/pratet med babyen? Jeg synest det er kjempeflott! Baby blir no vant til fremmede også, viktig og sosialisere med andre enn kjente tenker jegDa får du ett trygt barn tenker jeg
![]()