Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke blandingsforhold mellom gulrot og søtpotet bruker du da?Jeg har laget gulrot- og søtpotetmos. Det blir søtt og godt. Hun spiser det om hun er sulten. Gir det ca kl. 14-15. De kan jo smake på ting rundt 20 ganger før de liker det...Men prøv å bytte ut potet med søtpotet.
![]()
Hvilke blandingsforhold mellom gulrot og søtpotet bruker du da?
Lillegutt 5/3-14 <3
SupertCa 50/50. Jeg har en sånn dampe-maskin fra avent. Damper først, og så snur jeg den og da mixer den. Når du bruker stavmikser eller blender kan du få helt glatt konsistens, og da brekker de seg ikke så lett.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, vi må vell gi de litt tid sånn at de venner seg til nye smaker. Og jeg må jo si at det er litt fascinerende at de allerede så tydelig skiller mellom smaker de liker og smaker de ikke liker! Selv om det er litt frustrerende for oss som foreldreJeg forsøker å gi litt ja, forsøkt med søtpotetmos, gulrot og brokkoli sammen men ingenting faller i smak. Samme reaksjon som din pluss at hele kroppen grøsserTror ikke han liker konsistensen for han liker middagsglass fra hipp med gulrot. Kjøpte havregrøt fra Holle men den kan jeg bare gi opp å gi han. Han grøsser og brekker seg like mye hver gang. Må nok kjøpe vanlig grøt igjen
Regner med det er en tilvenning som går seg til da![]()
hvor mye av hver ting bruker du? hørtes ganske godt ut!jeg blander gulrot, brokkoli, søtpotet, hvitløk og frisk timian. Veldig populært her![]()
hvordan likte lille blandingen med eple, mango og søtpotet??Nå har jeg laget mos av 1 eple, nesten en mango og litt søtpotet. Håper det faller i smak
Pleier forresten å gi grøt i halv elleve-elleve tiden så igjen i seks tiden før han skal legge seg. Noen ganger i to tiden også. Gir når det virker han er sulten og ofte kommer det an på når han sover![]()
hvordan likte lille blandingen med eple, mango og søtpotet??![]()
haha, ja jeg fikk litt av en reaksjon her også når jeg prøvde meg på å gi gulrot og potet blandetHehe må le litt av han for det ser ut som jeg gir sitron til hanMen tror han liker det litt, gir det sammen med grøt og da demper jo det litt av smaken. Han er endelig fornøyd med grøten jeg har kjøpt og i dag har han gapt hver gang jeg kom med en ny skje
Kokte litt ris også å blandet inn i fruktmos. Det likte han.
haha, ja jeg fikk litt av en reaksjon her også når jeg prøvde meg på å gi gulrot og potet blandetskikkelig grimase og brekningshoste! haha
moste du risen og så blandet den med fruktmosen?
Jeg lager stor porsjon når jeg først lager!hvor mye av hver ting bruker du? hørtes ganske godt ut!![]()