Da var lista oppdatert igjen, så da får jeg strikke viderevi snakkes
TuMmY LoVe
Løper og ser om jeg har regner riktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var lista oppdatert igjen, så da får jeg strikke viderevi snakkes
TuMmY LoVe
Steike som du har skravla da, lå bare noen få innlegg bak deg før i dagDa var lista oppdatert igjen, så da får jeg strikke viderevi snakkes
TuMmY LoVe
Men man vet jo ikke om man hadde blitt gravid uansett da.Hørt mange som blir gravid når de "gir opp"
♡Overgangen feb/mars♡
Du er langt forbi du da!Jippi, bare 6 innlegg til bagens mål, og jeg er stup trøtt
Biologi er fortsatt biologi... Slutte å røyke er jo en god kilde...Men man vet jo ikke om man hadde blitt gravid uansett da.
Men man vet jo ikke om man hadde blitt gravid uansett da.
Du ligger jo fortsatt veeeeldig bra Ann! Jeg er på 11. plass nå jeg.Steike som du har skravla da, lå bare noen få innlegg bak deg før i dag
Du er langt forbi du da!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hipp hurra for det!Syns egentlig det å bli gravid er litt rart...
Man sier det skel bli vanskeligere med alderen, men aldri har jeg klart å bli gravid så fort som jeg har klart det denne gang.
1 MA, 1 SA og nå og hadde brukt mindre enn et år når denne satt
Det var veldig mye! Hvorfor er det målet?Mitt mål, ikke for å klare 2000 mål.
Prøver å klare 100 innlegg om dagen
Kanskje jeg bare må bli litt gamlere da..Syns egentlig det å bli gravid er litt rart...
Man sier det skel bli vanskeligere med alderen, men aldri har jeg klart å bli gravid så fort som jeg har klart det denne gang.
1 MA, 1 SA og nå og hadde brukt mindre enn et år når denne satt
Hvorfor det egentlig?Jeg skulle gjerne hatt ca 50 innlegg til i dag, det skjer nok ikke.
Du ligger jo fortsatt veeeeldig bra Ann! Jeg er på 11. plass nå jeg.
♡Jente 05.07.2013♡
Hvor mange har du i dag da?Mitt mål, ikke for å klare 2000 mål.
Prøver å klare 100 innlegg om dagen
Hvorfor hva?Hvorfor det egentlig?
♡Jente 05.07.2013♡
Det var veldig mye! Hvorfor er det målet?
♡Jente 05.07.2013♡
Hørt mange som blir gravid når de "gir opp"
♡Overgangen feb/mars♡
Går litt sport i det...Jada det gjør jeg, men tenkte jeg skulle klare å henge med hun på topp litt lenger![]()
Hvor mange har du i dag da?