Felles skravle 2015

Jeg blir så flau! Det er så mange dårlige på idol. Auuuu!!!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Vel, det er vel ingen som tvinger deg å se det...

Jentene her legger seg rundt 18-19 tiden de, litt deilig med litt egentid innimellom på kvelden:)

TuMmY LoVe

Han pleier å legge seg mellom syv og åtte,men i dag har alt gått skeis... Skulle ha spist i sekstida,men middagen ble ikke som jeg tenkte,så da ble det middag halv åtte. Og så skulle det ryddes,så da ble alt litt så som så.. :p I følge min kjære(jeg kjenner det sjøl og),så er jeg nokså hormonell,så jeg jobber litt ekstra med at jeg ikke skal ta av når ikke ting går min vei. Og da tar ting litt lengre tid :p

Det var tidlig, hvor gamle er de?
Ja det er tidlig. Minste blir 4 i okt, hun har alltid lagt seg 18, hun spør om å legge seg når barne tv begynner ;) sliter med å få hu opp kl 7 om morgenen, så hu trenger den søvnen.

Eldste er 6 1/2, og har pleid å legge seg kl 19:30, men nå som det er skole sover hu kl 19.. Hu går ett par km tilogfra skolen så blir nok sliten, pluss at hun pleier å stikke ned å leke i Bhg her når den stenger kl 17 ;)

TuMmY LoVe

Ja det er tidlig. Minste blir 4 i okt, hun har alltid lagt seg 18, hun spør om å legge seg når barne tv begynner ;) sliter med å få hu opp kl 7 om morgenen, så hu trenger den søvnen.

Eldste er 6 1/2, og har pleid å legge seg kl 19:30, men nå som det er skole sover hu kl 19.. Hu går ett par km tilogfra skolen så blir nok sliten, pluss at hun pleier å stikke ned å leke i Bhg her når den stenger kl 17 ;)

TuMmY LoVe
Ok, min har aldri trengt mye søvn..

TuMmY LoVe

Heldig du er.
Her sover minste først rundt 19:30, og eldste kan finne på å trekke det ut til 20:30 dager det er ille.
Minste er 2,5 år og våkner som regel kl 06:00 uansett om hun skal i barnehagen eller ikke.
Eldste kan sove til 08:00 om han får lov

TuMmY LoVe
Mi sovner mellom 19 og 20. Hun er 2 straks. Vokner mellom 6 og 7 igjen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp