BabyGrogu
Elsker forumet
Hihi, jeg gleder meg
TuMmY LoVe
Tørkerullen står klar på bordet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, jeg gleder meg
TuMmY LoVe
Jeg blir så flau! Det er så mange dårlige på idol. Auuuu!!!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jentene her legger seg rundt 18-19 tiden de, litt deilig med litt egentid innimellom på kveldenTørkerullen står klar på bordetPoden må legge seg sjøl i dag. Neida,joda....
Forteller nattahistorien i en reklamepause
![]()
Takk, synes det er fantastisk deilig å ta en sykkeltur på kvelden i grunnFlink du er
Det er jo litt gøy å se folk som driter seg ut daVel, det er vel ingen som tvinger deg å se det...
Jentene her legger seg rundt 18-19 tiden de, litt deilig med litt egentid innimellom på kvelden
TuMmY LoVe
Det var tidlig, hvor gamle er de?Jentene her legger seg rundt 18-19 tiden de, litt deilig med litt egentid innimellom på kvelden
TuMmY LoVe
Takk, synes det er fantastisk deilig å ta en sykkeltur på kvelden i grunn
Jentene her legger seg rundt 18-19 tiden de, litt deilig med litt egentid innimellom på kvelden
TuMmY LoVe
nei, det er forståelig. Har ikke hatt det jeg heller på noen uker, greit å komme i gang igjen nå.Har rett og slett ikke orken til noe om kvelden nå om dagen
Hihi....Ahh, dinosaurtoooooget! No fekk eg den på hjernen. Takk skal du ha
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Ja det er tidlig. Minste blir 4 i okt, hun har alltid lagt seg 18, hun spør om å legge seg når barne tv begynnerDet var tidlig, hvor gamle er de?
Ok, min har aldri trengt mye søvn..Ja det er tidlig. Minste blir 4 i okt, hun har alltid lagt seg 18, hun spør om å legge seg når barne tv begynnersliter med å få hu opp kl 7 om morgenen, så hu trenger den søvnen.
Eldste er 6 1/2, og har pleid å legge seg kl 19:30, men nå som det er skole sover hu kl 19.. Hu går ett par km tilogfra skolen så blir nok sliten, pluss at hun pleier å stikke ned å leke i Bhg her når den stenger kl 17
TuMmY LoVe
Ikke sant!! Huff!!Morsomme de som sang høyt
TuMmY LoVe
Sant, men det er litt gøy også.Vel, det er vel ingen som tvinger deg å se det...
Kult profilbilde du harIkke sant!! Huff!!
♡Jente 05.07.2013♡
Ja det er tidlig. Minste blir 4 i okt, hun har alltid lagt seg 18, hun spør om å legge seg når barne tv begynnersliter med å få hu opp kl 7 om morgenen, så hu trenger den søvnen.
Eldste er 6 1/2, og har pleid å legge seg kl 19:30, men nå som det er skole sover hu kl 19.. Hu går ett par km tilogfra skolen så blir nok sliten, pluss at hun pleier å stikke ned å leke i Bhg her når den stenger kl 17
TuMmY LoVe
Mi sovner mellom 19 og 20. Hun er 2 straks. Vokner mellom 6 og 7 igjen.Ja det er tidlig. Minste blir 4 i okt, hun har alltid lagt seg 18, hun spør om å legge seg når barne tv begynnersliter med å få hu opp kl 7 om morgenen, så hu trenger den søvnen.
TuMmY LoVe
Sant, men det er litt gøy også.
♡Jente 05.07.2013♡
Hu eldste trengte ikke det før hu var 5 år, da snudde det- heldigvisOk, min har aldri trengt mye søvn..