Inga80
Elsker forumet
Ja, ikke sant? Så dårlig som jeg har vært nå så blir det stopp etter denne :-/En igjen da xD
Venter på årets Julegave<3
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant? Så dårlig som jeg har vært nå så blir det stopp etter denne :-/En igjen da xD
Venter på årets Julegave<3
Jeg tenker sånn at mine unger får en masse kjærlighet fra oss foreldrene og fra hverandre. Her er de fire søsknene veldig knyttet til hverandre, de hjelper og beskytter hverandre, og de gleder seg kjempemye til en ny baby i familienMen damer, som har tenkt eller skal få/har fått 4 eller mer. Hva tenker dere om de son skriver sånt som? Barn skal jo følges opp, det er greit når de er små osv. Tenker dere at det er positivt eller negativt å være mange? Alene tid og alt det der som er så veldig viktig i følge så.mange andre mammaen osv. Hvordan få til det? Lurer fordi det er noen av mine restriksjoner, det og nattevåk på nytt... og sovebarn! Men alt annet, ja takk en gang til.
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Jeg tenker sånn at mine unger får en masse kjærlighet fra oss foreldrene og fra hverandre. Her er de fire søsknene veldig knyttet til hverandre, de hjelper og beskytter hverandre, og de gleder seg kjempemye til en ny baby i familien
Når det gjelder oppfølging er det snakk om prioriteringer. Hvem har sagt at hver eneste unge MÅ være med på fritidsaktiviteter hver dag? Kanskje man kan samkjøre med andre som skal være med på ting? Vi lærer ungene å hjelpe til hjemme sånn at vi ikke bruker all tid på husarbeid. Da får vi mer tid til å være sammen
Som du sikkert skjønner er dette noe jeg har hatt noen diskusjoner på. Blir litt provosert når andre snakker som om jeg ikke tar meg av ungene mine. Det går ikke en dag uten at minst en av ungene mine gir meg en kos og sier at jeg er verdens beste mamma
Har du lyst på en til er det bare å kjøre på! Jeg følte at jeg måtte ha en til nå, hvis ikke kom jeg til å angre en dag. Nå er jeg bare spent på om jeg føler meg ferdig etter denne ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Selv har jeg "bare" to søsken og har alltid ønsket at jeg hadde flereJeg har vokst opp i en søskenflokken på 4. Har hatt en fantastisk barndom på alle måter, kan ikke komme på noe negativt i det hele tatt faktisk. Selv ønsket jeg også fire barn, nettopp fordi jeg har så positiv erfaring med det. Heldigvis er gubben med på det, de er fire søsken de også
Sent from my iPad using BV Forum mobile app