Skravletråd :)

For en fantastisk natt frøkna sov hele natta å spist en halvbrødskive å vært super fornøyd i hele dag :D å så deilig dager hvor man er fullt uthvilt å får gjort litt i huset :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
misunner deg. :D
her er det stikk motsatt :P

Den følelsen når du sitter på bussen og en sitter rett forran deg og stinker svette så det river i nasa :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Den følelsen når du sitter på bussen og en sitter rett forran deg og stinker svette så det river i nasa :eek:

Deilig!!! :p hehe
Glad jeg kjører bil jeg :D

Da var nok en arbeidsdag over, og bare 2 dager igjen til helg:D
Nå er det bare å starte på dagens gjøremål...hehe

Hvilke gjøremål skal du til med?:)

♡Overgangen feb/mars♡

Det startet med en kaffe på verandaen :p hahaha

Nå skal jeg gå tur med hunden min, og så skal jeg planlegge litt trening for juniorene. Så blir det trening i 3 timer igjen! Hehe
Så egentlig ikke så veldig mye spennende ;)

Har du noen planer i kveld da?

AUAUAUAUAU! Pokker altså.

Gikk ut på terrassen og satte meg for å se på minsta som skulle blåse såpebobler. Fint det da. Så blir jeg pokker stukket av en veps under kjolen på magen to ganger! Ja, 2 GANGER! Sviiiiir! Aloe vera next! :(

Tusen takk :) Idag har jeg vært uthvilt og god i formen, så idag har jeg vært på an med godt mot i både husarbeid og ærender :)
Så bra:) Godt å få gjort unna litt også:)

Ønsker alle en super dag:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Håper du har hatt det bra på seminar også:)

Huff da:/
En av grunnene til at jeg ikke tar buss særlig ofte. Håper du kom deg gjennom turen:)

Gikk ut på terrassen og satte meg for å se på minsta som skulle blåse såpebobler. Fint det da. Så blir jeg pokker stukket av en veps under kjolen på magen to ganger! Ja, 2 GANGER! Sviiiiir! Aloe vera next! :(
Au au, det hørtes veldig vondt ut:(
Håper det hjelper med aloe vera:)

Ouch! :/
Dobbel sympati fra meg; en for hvert stikk ;)

Huff da:/
En av grunnene til at jeg ikke tar buss særlig ofte. Håper du kom deg gjennom turen:)

Overlevde akkuratt. Skjønner ikkje korfor han måtte løfte armene så mye opp på bussen :/ greit nok han sikkert var varm, men han kunne no tenkt litt på oss andre :p

Overlevde akkuratt. Skjønner ikkje korfor han måtte løfte armene så mye opp på bussen :/ greit nok han sikkert var varm, men han kunne no tenkt litt på oss andre :p

Hihi, så typisk:p
Mye mulig han ikke var klar over det selv da :eek:

Herregud! Nå trodde jeg seriøst det hadde skjedd noe med ankelen din :)
Slutt å skrem oss kvinne :p

25 uker <3

Back
Topp