Hva jobber du med?God morgensitter på jobb og venter på avtalene mine
TuMmY LoVe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva jobber du med?God morgensitter på jobb og venter på avtalene mine
TuMmY LoVe
KarriereveilederHva jobber du med?
♡Jente 05.07.2013♡
Man kan da bruke blått på jenter..Jeg har levert ungen i barnehagen og hulerboermannen på jobb. Nå er jeg hos søster for å se på klær til ungen før hun skal selge/gi unna. Hun har gutt, men er nok mye nøytralt jeg kan arve. Trenger pysj i str 80, og da blåser jeg i om det er blått for å si det sånn!
♡Jente 05.07.2013♡
Lykke til med dagens avtalerKarriereveileder
TuMmY LoVe
Ja blått kan da fint brukes på jenter.Man kan da bruke blått på jenter..
Verre med rosa på gutter syns jeg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takker, ikke alltid alle møter herLykke til med dagens avtaler
Blått på jenter er fint, men ville ikke kledd opp ei nyfødt jente i lyseblått fra topp til tåJeg har levert ungen i barnehagen og hulerboermannen på jobb. Nå er jeg hos søster for å se på klær til ungen før hun skal selge/gi unna. Hun har gutt, men er nok mye nøytralt jeg kan arve. Trenger pysj i str 80, og da blåser jeg i om det er blått for å si det sånn!
♡Jente 05.07.2013♡
Takker, ikke alltid alle møter her
TuMmY LoVe
Det kunne jeg fint gjort.Blått på jenter er fint, men ville ikke kledd opp ei nyfødt jente i lyseblått fra topp til tå
TuMmY LoVe
Ja skal på jobbGood morning
PLaner for dagen?
Jeg ogsåDet kunne jeg fint gjort.
Jeg ble så irritert når folk kommenterte med så fin gutt, når jeg stod der med jenta mi som jeg var så stolt over... Forstår jo at det ikke er lett å se forskjellDet kunne jeg fint gjort.
Jobb fra 10.15 til 16.30, håper hvertfall det er sånn det blir. I går jobbet jjeg en time ekstra på en pyton dag, så jeg håper jeg kan gå hjem når jeg skal i dag.Ja skal på jobbMå gå 9.15. Jobber til 17. Så blir det middag og kanskje en kveldstur
Duda?
Finnes mye fine blå klær synes jeg.Jeg også![]()
Vi fikk høre så fin jent selv om han var kledd i blått fra topp til tåJeg ble så irritert når folk kommenterte med så fin gutt, når jeg stod der med jenta mi som jeg var så stolt over... Forstår jo at det ikke er lett å se forskjell
TuMmY LoVe
Jepp, men deres problem da de er sendt fra NAVDet er kjedelig da, sitte å vente på noen som ikke kommer..
Haha, rart det der..Vi fikk høre så fin jent selv om han var kledd i blått fra topp til tå![]()
Det gjør det, og også en del feminine blå klær nåFinnes mye fine blå klær synes jeg.
Håper detJobb fra 10.15 til 16.30, håper hvertfall det er sånn det blir. I går jobbet jjeg en time ekstra på en pyton dag, så jeg håper jeg kan gå hjem når jeg skal i dag.