Og den dagen er ikke i dag! Ved siste oppdatering var jeg ikke på topp 100 engang. Altså mindre enn 9 innlegg...1 dag det, så er det gjort
TuMmY LoVe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og den dagen er ikke i dag! Ved siste oppdatering var jeg ikke på topp 100 engang. Altså mindre enn 9 innlegg...1 dag det, så er det gjort
TuMmY LoVe
Krysser alt jeg har for deg.Ringte idag, å da hadde de ikke fått inn nå enda, kunne ringe igjen på fredag eller mandag. Hun regnet med at jeg blir oppringt når de har svarene.
Sov godtDa tror jeg at jeg går og finner sengen før jeg sovner her i sofaen
Håper virkelig detTakk, regner med å få positive svar![]()
Du får sove godtDa tror jeg at jeg går og finner sengen før jeg sovner her i sofaen
Og den dagen er ikke i dag! Ved siste oppdatering var jeg ikke på topp 100 engang. Altså mindre enn 9 innlegg...
♡Jente 05.07.2013♡
Takk for detKrysser alt jeg har for deg.
♡Jente 05.07.2013♡
Du får sove godtkrysser fingrene for at du får gode svar på duo testen!
Godnatt og sov godtDa tror jeg at jeg går og finner sengen før jeg sovner her i sofaen
En annen dag daOg den dagen er ikke i dag! Ved siste oppdatering var jeg ikke på topp 100 engang. Altså mindre enn 9 innlegg...
♡Jente 05.07.2013♡
Vi får se om tiden strekker til. Jobber ikke for å havne på topp 100, der havner jeg uten å prøve, men om jeg har tid til 2000 er noe annet.Det tar du fort igjen
Det var ikke lenge til? Usikker på når du skal det?Får svar samme dag jeg tar UL'en
NATTA!Prøver igjen NATTA!!!!!!!!!
Så lenge du er på listen kan du vinne noeVi får se om tiden strekker til. Jobber ikke for å havne på topp 100, der havner jeg uten å prøve, men om jeg har tid til 2000 er noe annet.
♡Jente 05.07.2013♡
Veldig braTakk for detoppdaterer dere med en gang jeg vet noe
I know! Det er det viktigsteSå lenge du er på listen kan du vinne noe![]()
Absolutt, stelleveske fikk jeg med vogna jeg kjøpte så ikke så viktigI know! Det er det viktigste![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Det er det aller viktigste jaI know! Det er det viktigste
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg hadde virkelig trengt en ny stelleveske. Den jeg har er brukt til 3 unger og er fra 2005... Bærer litt preg av det.... Bruker den enda, men vil gjerne ha ny.Absolutt, stelleveske fikk jeg med vogna jeg kjøpte så ikke så viktig![]()