Jeg skal ikke , blir masterchef herAndre som skal se jakten på kjærligheten?Er jo speed dater i dag. Er så morsomt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ikke , blir masterchef herAndre som skal se jakten på kjærligheten?Er jo speed dater i dag. Er så morsomt.
Andre som skal se jakten på kjærligheten?Er jo speed dater i dag. Er så morsomt.
Mye bedre å se detNop.
Masterchef Norge derimot...
Mye bedre å se det![]()
Ja ser sånn ut. Gleder meg til å se !Ser ut som om det er en morsom sammensetning av kjendiser denne uken..
Ja ser sånn ut. Gleder meg til å se !
Når begynner det?Nop.
Masterchef Norge derimot...
Gøy det også! Men må få med meg speed datinga!Da er vi to![]()
Jeg må innrømme at jeg hadde slitt veldigOi, mat med whiskey....
Er ikke sikker på om jeg hadde klart den utfordringen.
Whiskey flambert kjøtt, whiskey saus med skogssopp??
19..30Når begynner det?
TuMmY LoVe
Smak og behagMye bedre å se det![]()
Når begynner det?
TuMmY LoVe
Oi ! Hørtes ikke sånn veldig fristente ut.Oi, mat med whiskey....
Er ikke sikker på om jeg hadde klart den utfordringen.
Whiskey flambert kjøtt, whiskey saus med skogssopp??
Nå har hun sovnet og våknet om hverandre fra hun ble lagt. Hysterisk anfall hver gang. Tett i nesa og vanskelig og roe ned. Får så vondt av hun. Sånn var hun et par timer i natt også. Har tydeligvis blitt enda tettere, så da er det ikke så lett å puste med smokk i munnDu er ikke den eneste.
Men har litt lyst til å skravle like vel
Oi ! Hørtes ikke sånn veldig fristente ut.
Stakkars! Er hun i form i bhg da når hun er så forkjøla?Nå har hun sovnet og våknet om hverandre fra hun ble lagt. Hysterisk anfall hver gang. Tett i nesa og vanskelig og roe ned. Får så vondt av hun. Sånn var hun et par timer i natt også. Har tydeligvis blitt enda tettere, så da er det ikke så lett å puste med smokk i munn
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Helt klart smak og behag.!Smak og behagLiker godt masterchef også da!