Hekta!!

Har blitt hekta på forumet! Ser jeg har kommet langt opp på liste over august-skravlerne. Lurer på om jeg er prega av lang sykmelding og lite sosial kontakt ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Men det er jo så koselig å være her!:)

♡Overgangen feb/mars♡

Har d samleis :P

For meg er forumet (bv) bare kjekt og tidsfordriv - men blir jo en del posting. Men tar det ikke så seriøst hvor mange innlegg og diverse jeg har. Enkelte har mange innlegg alltid og har det som mål. Her tenker jeg ikke så mye på det. Enkelte dager har jeg mange, andre dager ca ingen.

Hva tenker dere, og hvordan føler dere om postingen?

♡Overgangen feb/mars♡

For meg er forumet (bv) bare kjekt og tidsfordriv - men blir jo en del posting. Men tar det ikke så seriøst hvor mange innlegg og diverse jeg har. Enkelte har mange innlegg alltid og har det som mål. Her tenker jeg ikke så mye på det. Enkelte dager har jeg mange, andre dager ca ingen.

Hva tenker dere, og hvordan føler dere om postingen?

♡Overgangen feb/mars♡
Jeg tenker ikke over hvor mye je poster eller ikke. Bare tidsfordriv. Kommer nok ikke ti å være like aktiv når jeg starter ordentli på jobb igjen , eller når formen blir bedre :)

Jeg tenker ikke over hvor mye je poster eller ikke. Bare tidsfordriv. Kommer nok ikke ti å være like aktiv når jeg starter ordentli på jobb igjen , eller når formen blir bedre :)
I dag skal jeg ut å fly og vente på flybytte i over 1t - da er bv grei å ha som tidsfordriv:)

♡Overgangen feb/mars♡

Jeg var veldig aktiv her inne under forrige graviditet, men dabbet av etter at babyen var blitt drøye året og hverdagen begynte å komme tilbake. Da hadde jeg holdt på her i 2 år :P
Regnet ikke med jeg kom til å bli så aktiv denne gangen, men så blir man liksom så revet med :P

Er egentlig ikke så opptatt av hvor mange innlegg jeg har, men ønsker å ha mange nok til å være på topp 100 lista, slik at jeg i det minste er med i trekningen om de flotte premiene de har her. Har vunnet før, og det er så gøy!! :D

Jeg var veldig aktiv her inne under forrige graviditet, men dabbet av etter at babyen var blitt drøye året og hverdagen begynte å komme tilbake. Da hadde jeg holdt på her i 2 år :P
Regnet ikke med jeg kom til å bli så aktiv denne gangen, men så blir man liksom så revet med :P

Er egentlig ikke så opptatt av hvor mange innlegg jeg har, men ønsker å ha mange nok til å være på topp 100 lista, slik at jeg i det minste er med i trekningen om de flotte premiene de har her. Har vunnet før, og det er så gøy!! :D
Åh, hva vant du da?:)

♡Overgangen feb/mars♡

Åh, hva vant du da?:)

♡Overgangen feb/mars♡

Har vunnet en voksi city vognpose! :D Elsket den og brukte den hver dag hele vinterhalvåret og året etterpå.
Nurket kommer til å arve denne nå, for den er like fin enda :D

Tenker ikke så mye på hvor mange innlegg jeg har. Er jo ikke derfor jeg skriver. Så ble litt sjokkert når jeg så hvor mange jeg har i august! Er jo så mange tråder her som jeg bare MÅ svare på ;-) Og så er det greit å skravle her sånn at jeg ikke prater høl i hue på min kjære :-)

Tenker ikke så mye på hvor mange innlegg jeg har. Er jo ikke derfor jeg skriver. Så ble litt sjokkert når jeg så hvor mange jeg har i august! Er jo så mange tråder her som jeg bare MÅ svare på ;-) Og så er det greit å skravle her sånn at jeg ikke prater høl i hue på min kjære :-)

Hihi:D helt enig

♡Overgangen feb/mars♡

Har blitt hekta på forumet! Ser jeg har kommet langt opp på liste over august-skravlerne. Lurer på om jeg er prega av lang sykmelding og lite sosial kontakt ;-)

Kjenner meg igjen !! Sykemeldt, får kun lov å ligge (sofaen eller senga), og da er forum et hyggelig tidsfordriv.....

Sånn var jeg mitt første svangerskap. Sykmeldt så godt som hele svangerskapet, null sosial kontakt, levde og åndet for forumet :p

Sent from my iPad using BV Forum

Og når gubben skulle se fotball begynte jeg å taste sånn at jeg snart har krampe i fingrene :-)

Det er kjempe kjekt å skrive her inne. Syns det er ganske god stemning blant oss jenter:)

Lett å bli hekta! Ble det med forrige også. Leser mye mer enn jeg poster, men det blir fort en del poster også når man først er i gang:D Spesielt hvis man havner i diskusjoner man føler et skikkelig engasjement i :p

Back
Topp