Sliten i ben/korsrygg

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Tidligere har jeg kunne gått i timesvis, eller stå i mange timer. Nå om jeg går en liten tur eller står en stund blur jeg helt "av" i ryggen og skikklig vond i bena!

Andre som merker dette?

♡Overgangen feb/mars♡

Har ikke merket det enda, men er fortsatt så dårlig at jeg er lite oppe og står/går. Ikke så unormalt at man begynner å kjenne det nå. Kroppen har allerede begynt å få et annet tyngdepunkt iom at babyen og livmora vokser. Men håper det ikke blir så veldig tungt for deg ennå da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er bare litt over 14 uker, for tidlig ā bli så vond synes jeg :/

♡Overgangen feb/mars♡
Er litt tidlig ja, men får tro det bare er for å minne deg på at du er gravid for så å bli borte igjen ;-)

Er litt tidlig ja, men får tro det bare er for å minne deg på at du er gravid for så å bli borte igjen ;-)

Håper du har rett!:) men kroppen min har igrunn nesten gãtt gravid siden april. Mistet i mai når jeg var 7+2 og ble gravid ca 14 dager etterpå, og er nå 14 uker - så det kan spille inn?

♡Overgangen feb/mars♡

jepp.... Var på boligmesse i går og det var ikke bra for ryggen.. Skikkelig siten når jeg endelig satt meg ned... Har også kjent d godt når jeg går mye på asfalt......

Jeg fikk bekkenløsning på begge de to jeg har fra før, på han siste gikk jeg delvis på krykker på slutten. Og jeg begynte å kjenne det allerede i uke 12 nå - det var litt vel tidlig synes jeg! :confused:

Jeg var ikke spesielt plaget i de andre svangerskapene, men denne gangen har jeg begynt å få veldig vondt på begge sider i lysken og i korsryggen, samt at jeg blir veldig stiv/sliten i beina, hofter og ryggen hvis jeg står og går mye. Synes det er tidlig å bli sånn allerede før man passerer 12 uker. :rolleyes:

Tidligere har jeg kunne gått i timesvis, eller stå i mange timer. Nå om jeg går en liten tur eller står en stund blur jeg helt "av" i ryggen og skikklig vond i bena!

Andre som merker dette?

♡Overgangen feb/mars♡
Samme her. Jeg er vant med å være aktiv, gå mye tur og sykle daglig, men jeg kjenner det godt i ryggen hvis jeg går en times tur nå.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Off sjønner hvordan du har dt ! Jeg har også begynt å tulle med korsrygg og høyre bein.. Går greit fra morgen men etter 3 timer på jobb, begynner jeg virkelig å slite nå. Uke 13..

15 Mars 2015 <3

Back
Topp