Så koselig nick <3
♡ Februar 2015 ♡
Hadde egentlig tenkt på "Musemor med to små og en i magen", men det ble for langt om jeg skulle ha Forelpig... i parentes.
Vil har det nå i begynnelsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig nick <3
♡ Februar 2015 ♡
Kommer til ã gå så bra såHadde egentlig tenkt på "Musemor med to små og en i magen", men det ble for langt om jeg skulle ha Forelpig... i parentes.
♡Overgangen feb/mars♡
Hadde egentlig tenkt på "Musemor med to små og en i magen", men det ble for langt om jeg skulle ha Forelpig... i parentes.
Eventuelt kan du ha "Tidligere foreløpig" i signaturen.
Så lenge musa består så er nicknavnet helt det samme for meg.Ser deg jo på musa.
![]()
Pass på at du i all hovedsak skriver innlegg med:
- Mer enn ett/få ord
- Mer enn bare smileyes
![]()
Det regnes som spamming hvis man skriver mange innlegg rundt på forumet og det kan sees som man bare forsøker å få innlegg. Så vi pleier å minne om det her inne i skravletråden vår sånn at ingen blir diska fra konkurranser. Greit å slenge på noen ord i innleggene sine så man skriver setninger.![]()
Spiller ingen rolle for meg, har ikke som mål å nå 1800 innelegger bare underholdning for meg når jeg kjeder meg bv
♡Overgangen feb/mars♡
Spiller ingen rolle for meg, har ikke som mål å nå 1800 innelegger bare underholdning for meg når jeg kjeder meg bv
♡Overgangen feb/mars♡
Det får være en bonus i så fallMen det er jo mange andre fine premier å være med i trekningen om, ikke bare 1.800 stellevesken..
Utestenges fra bv for å skrive kun en smiley??Du er med i trekning av premier på topp 100 listen, og du kan utestenges fra Babyverden, så det er vel greit med forumregler uansett.![]()
Det får være en bonus i så falljeg poster ikke for å være med på topp100. Men jeg liker å være her, og enkelte dager blir der mange og andre dager ca lngen
skriver ikke en post for å forsøke å vinne noe, var det som var poenget!
skriver det jeg føler for, ikke med plan om å spamme for å få innlegg
♡Overgangen feb/mars♡
Utestenges fra bv for å skrive kun en smiley??
♡Overgangen feb/mars♡
Ja, det blir regnet som spamming. Greit å følge forumsreglene?!?Utestenges fra bv for å skrive kun en smiley??
♡Overgangen feb/mars♡
Det er det ingen som har beskyldt deg for heller
Du ble bare gjort oppmerksom på reglene av en "med skravler" fordi vi ikke ønsker at du skal bli beskyldt for det.
Var nok bare hyggelig ment
Ja, det blir regnet som spamming. Greit å følge forumsreglene?!?
TuMmY LoVe
HihiRai-rai
Koselig det
Bare svarte på spm hennes, mente ikke noe mer ut av detHun visste det ikke, jeg skrev det bare til informasjon, ingen grunn til å lage noe mer ut av det tror jeg.![]()
HihiGratulerer med 10 uker!