Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synder du på forum med mobil? Eller har du pc? På pc kan du komprimere bildet slik at det blir mindre
Sent from my iPhone using BV Forum
På pc bruker jeg et program for å komprimere bildet, så det passer i størrelse. Jeg bruker photoscape, programmet er jo laget til mye annet, men siden jeg har det, bruker jeg det. Tror jeg har kommet frem til at bildene skal være under 1 mb, eller noe, for å bli godkjent. Kunne ønske bv kunne fikse det selv, altså automatisk komprimere dem for oss når de er for storeHar begge dela, men får ikje til å legge inn i det hele tatt fra pc![]()
På pc bruker jeg et program for å komprimere bildet, så det passer i størrelse. Jeg bruker photoscape, programmet er jo laget til mye annet, men siden jeg har det, bruker jeg det. Tror jeg har kommet frem til at bildene skal være under 1 mb, eller noe, for å bli godkjent. Kunne ønske bv kunne fikse det selv, altså automatisk komprimere dem for oss når de er for store![]()
Når du lagrer bilde kan du bestemme hvor god kvalitet du ønsker, det er der jeg ender med å komprimere. Den skal somregel bare ned der hvor størrelsen blir i kb og ikke mb.Æ bruke å photoscape, men ska liksom ikje klare å få det bilde lite nok![]()
Når du lagrer bilde kan du bestemme hvor god kvalitet du ønsker, det er der jeg ender med å komprimere. Den skal somregel bare ned der hvor størrelsen blir i kb og ikke mb.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Kan se når jeg kommer hjem, for er på telefon selv nåMen kordan får man lagt den på babyverden? Fra tlf e det jo lett, men fra pc så skjønne æ ikjeSleit like mye sist også, hehe
Du skal trykke på knappen hvor det står "Last opp fil(er)". Og når det er gjort mener jeg du skal velge om du vil ha miniatyre-bilde eller stort bilde. Gir det mening???Men kordan får man lagt den på babyverden? Fra tlf e det jo lett, men fra pc så skjønne æ ikjeSleit like mye sist også, hehe