Den må du jo bruke, har lyst på tredemølle jeg også, ,men har ikke plass.Øvelse gjør mesterJeg som har tredemølle å greier, jaja
Den støver ned
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må du jo bruke, har lyst på tredemølle jeg også, ,men har ikke plass.Øvelse gjør mesterJeg som har tredemølle å greier, jaja
Den støver ned
![]()
Heldig duDEILIG!
tror jeg må tatt i bruk det gavekortet jeg har på Farris Bad snart.. (venninnene er flinke med bursdagsgaver)![]()
Hva er hapkido?
Her blir det jobb , så hente treningssykkel som jeg skulle hentet i går egentlig..
JobbGod morgen
Idag skal jeg på et møte på jobben, og etterpå blir det litt shopping før jeg henter gutta i barnehagen og på skolen!
Du da?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hva er hapkido?
Her blir det jobb , så hente treningssykkel som jeg skulle hentet i går egentlig..
Ah, takk for infoDet er en koreansk kampkunst, beslektet med taekwondoen men mer nærkontakt og forsvarsteknikker. Mer fokus på grep, kast, fallteknikker o.l.
Veldig fint å trene ved siden av taekwondoen![]()
Det gjør jeg helt klartKommer du til å bruke den da?![]()
Det gjør jeg helt klart![]()
Ja, håpa liksom hu ble hoppa over. For utrolig nok hopper sånt som regel over hu helt
Mannen lurte på hvem neste var, med hans crappy immunforsvar tenker jeg han, men med min flaks er det sikkert meg![]()
DEILIG!
tror jeg må tatt i bruk det gavekortet jeg har på Farris Bad snart.. (venninnene er flinke med bursdagsgaver)![]()
Hvor gammel er bonusstorebror??
Ååh...så heldig du er
Det ønsker jeg meg
Takk takkKos deg
Hr skinner sola, så jeg skal slenge meg i hengestolen om litt og lese bok ja![]()
Den må du jo bruke, har lyst på tredemølle jeg også, ,men har ikke plass.
Haha ja... ÆsjBlir gjerne hele familienhuff...
Haha ja... ÆsjHåper egentlig ikke mannen blir syk... Han blir så veldig mye sykere enn oss andre liksom
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Ja, blir diggLenge siden!!
Det er de jaMå unne seg litt innimellom
![]()
Litt luksus må man ha. Ikke det at jeg er den flinkeste til det.. Venninnene mine er faktisk flinkere enn meg til å unne meg litt luksus.. hvis du skjønnerhaahahaa