Jeg er inne og maser i alle tråder som mases kanDer jaHihi. Synes det er så stille her inne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er inne og maser i alle tråder som mases kanDer jaHihi. Synes det er så stille her inne
![]()
Det er braJeg er inne og maser i alle tråder som mases kan![]()
Ikke før i morgen. Så nå skravler jeg litt sånn at jeg forhåpentligvis når målet mitt på 1700 innlegg.Det er braMå få liv i disse gravide damene
Skulle ikke du bort med jobben?
Og hvor mange mangler du?Ikke før i morgen. Så nå skravler jeg litt sånn at jeg forhåpentligvis når målet mitt på 1700 innlegg.
Ved forrige oppdatering hadde jeg 1668, og nå har jeg skravlet kanskje 10 til? Mangler rundt en 20 innlegg for i dag. 100 innlegg fra torsdag til søndag skal jeg nok klare, selv om jeg er bortreistOg hvor mange mangler du?
Det er jo ikke så mye daVed forrige oppdatering hadde jeg 1668, og nå har jeg skravlet kanskje 10 til? Mangler rundt en 20 innlegg for i dag. 100 innlegg fra torsdag til søndag skal jeg nok klare, selv om jeg er bortreist![]()
Jeg har troen på megDet er jo ikke så mye daDu har jo kommet så langt, må jo bare klare det
![]()
HeiaheiaJeg har troen på meg120 innlegg til 1800, så det skal gå bra!
Nei, nå er vi så mange om beinet, men moro å være med i trekningen i alle fallHeiaheiaHar ikke noe følelse på at jeg får stellevesken men
![]()
Ja, da har man hvertfall deltattNei, nå er vi så mange om beinet, men moro å være med i trekningen i alle fall![]()
Jepp! Dessuten er det også så mange andre fine premier denne mnd også!Ja, da har man hvertfall deltatt![]()
Det er det helt klartJepp! Dessuten er det også så mange andre fine premier denne mnd også!
Det hadde vært enda bedre! Tenk, snøscootersjonglering utført av menn som er 50+, DET hadde vært underholdningLol, jeg leste menn på snøscooter som står på elggevir
Skriver på mobilen
Stilig! Er den alltid sånn, eller er det fordi du er tissetrengt?God morgen .. sånn så magen min ut på morgningen idag
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Var sånn etter jeg hadde tisset ogsåStilig! Er den alltid sånn, eller er det fordi du er tissetrengt?
Fra mobil.