Skravletråd :)

Joda, jeg klager ikke:D
Det syns jeg du bør;) Prøve, se om det er noe for deg;)

Massasje er nok aldri dumt. Burde vel hatt det regelmessig med tanje på treninga også :) Resten tror jeg ikke er helt meg ;) Fikk litt hos fysio en gang, men kun setemusklatur :p mannen har prøvd et par ganger, men føler ikke det blir det samme. Synker så ille ned i senga :p

Massasje er nok aldri dumt. Burde vel hatt det regelmessig med tanje på treninga også :) Resten tror jeg ikke er helt meg ;) Fikk litt hos fysio en gang, men kun setemusklatur :p mannen har prøvd et par ganger, men føler ikke det blir det samme. Synker så ille ned i senga :p

Nei, men skal jo føle seg vel. Jeg elsker det:D Brukte veldig mye penger på det før(les for mye:P), men nå blir det ikke så ofte. Av naturlige årsaker. Bryr meg også mindre og prioriterer anderledes. Men nå etter 10 mnd fortjener jeg en runde hos salongen igjen syns jeg:P;)

Nei, men skal jo føle seg vel. Jeg elsker det:D Brukte veldig mye penger på det før(les for mye:P), men nå blir det ikke så ofte. Av naturlige årsaker. Bryr meg også mindre og prioriterer anderledes. Men nå etter 10 mnd fortjener jeg en runde hos salongen igjen syns jeg:P;)

Det er nok vel fortjent ;)

Ønsker alle en super dag:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen da :) Da var minsta i bhg og eldste hjemme etter å ha spydd i natt en gang... Oh the joy! :P

God morgen da :) Da var minsta i bhg og eldste hjemme etter å ha spydd i natt en gang... Oh the joy! :p

Det er alltid festlig når ting kommer i retur...
Helst først 2 ganger i barne senga, så 2 ganger i senga til mamma og pappa :confused:

God morgen :)
Hva er dagens planer da folkens?

God morgen:)

Noen timer i hudpleiesalongen her og noe ærender i byen:)

Veslegutt skal være med farmor i dag:)
Så kommer visst storebror(bonus) her i dag:D

Blir det fint vær og hengekøya eller hva du snakket om hos deg i dag mon tro:P?

God morgen:)

Noen timer i hudpleiesalongen her og noe ærender i byen:)

Veslegutt skal være med farmor i dag:)
Så kommer visst storebror(bonus) her i dag:D

Blir det fint vær og hengekøya eller hva du snakket om hos deg i dag mon tro:p?

Jobbe eller få behandling?

Back
Topp