Barnevogn 3.0

Man må ikke demontere den. Men jeg syns det er enklere å ta av sportsdelen enn å ikke gjøre det, gjøres jo i ett enkelt grep. Bugaboo må også det.
Ellers så må hardbag tas av på alle vogner før man legger sammen, så ser ikke helt problemet.

Men skjønner at du liker emmaljunga. selv kunne jeg aldri tenkt meg en så robust og herlig vogn med så små trillehjul som på nitro. Men det er jo smak og behag da;)

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Ikke emmaljunga. Aldri tatt av verken sportsdelen eller bagdelen :) Nitro var veldig lett å trille. Men som sagt likte smile også :D :P Klarer liksom ikke å bestemme meg heller :P

Ikke emmaljunga. Aldri tatt av verken sportsdelen eller bagdelen :) Nitro var veldig lett å trille. Men som sagt likte smile også :D :P Klarer liksom ikke å bestemme meg heller :P
Merkelig, vi måtte ta av bagen fra understellet fra vår emmaljunga når vi skulle legge sammen.
Men uansett: kan fint legge sammen smile uten å ta av også, blir bare ikke like liten

Termin 15.01.2015

Merkelig, vi måtte ta av bagen fra understellet fra vår emmaljunga når vi skulle legge sammen.
Men uansett: kan fint legge sammen smile uten å ta av også, blir bare ikke like liten

Termin 15.01.2015

Så rart... Har det noe å si at jeg har city cross? Er vel ikke så veldig nøye, bare den ikke står i veien for speilet :P Men har vel litt med vekta å gjøre også tenker jeg :P

Jaja, får se hva vi ender opp med :P :)

Emmaljunga mye billigere i Sverige. Kan anbefale å ta kontakt med kattis babyshop i Strømstad. Jeg sparte nesten 3000kr pga stelleveske og fotpose følger med, det må kjøpes utenom i Norge.

06.01.2015 <3

Så rart... Har det noe å si at jeg har city cross? Er vel ikke så veldig nøye, bare den ikke står i veien for speilet :P Men har vel litt med vekta å gjøre også tenker jeg :P

Jaja, får se hva vi ender opp med :P :)

Må ikke ta av baggen/spotsdelen på emmaljunga Edge eller citycross for å klappe sammen....

06.01.2015 <3

Har heller aldri tatt av bagen eller sportsdelen for å klappe vogna sammen (city cross), og i vår bil kommer den heller ikke i veien for speilet/sikten bakover. Har sett over vogna og vasket den og sånt nå:) Begynner å glede meg til lille skal ligge der og pludre<3 :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi står mellom brio smile og emmaljunga super viking- er så vanskelig :( ville jo kjøpe brukt, men siden dei er så nye begge desse vognene er det nesten ingen som selger brukt :P kjenner det svir i lommeboka berre på tanken....

Førstegangs - Desemberbaby <3

Må ikke ta av baggen/spotsdelen på emmaljunga Edge eller citycross for å klappe sammen....

06.01.2015 <3

Har heller aldri tatt av citybagen på Nitro når den skal i bil. Kommer sikkert litt an på hvor stor bagasjerom bilen har.

I know! Den er dyr.. :p Men virker veldig praktisk og har falt for den.. ;) Har ingen erfaringer siden vi venter første..

Vet jeg har ei venninne som kjøpte boogaboo, men endte opp med å selge den da håndtaket ikke kunne "knekkes". Hun er ikke så veldig høy så for å få håndtaket i riktig høyde endte hun opp med å måtte gå så nærme vognen at hun hele tiden sparket og snublet i understellet. Har ikke vogna sjøl, men kan jo iallefall være lurt å sjekke :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet jeg har ei venninne som kjøpte boogaboo, men endte opp med å selge den da håndtaket ikke kunne "knekkes". Hun er ikke så veldig høy så for å få håndtaket i riktig høyde endte hun opp med å måtte gå så nærme vognen at hun hele tiden sparket og snublet i understellet. Har ikke vogna sjøl, men kan jo iallefall være lurt å sjekke :)

Jeg er en 155 og synes den ikke var så høy i håndtaket, selv på det laveste inntaket. Kjedelig at hun sparket borti da :(

Jeg er en 155 og synes den ikke var så høy i håndtaket, selv på det laveste inntaket. Kjedelig at hun sparket borti da :(

Var ikke det at den nødvendigvis var så høy, men skulle hun ha den lav nok så kom hun så nærme vogna... :) Skikkelig kjipt, de kjøpte den ny og endte opp med å bytte etter et par mnd... :(

Var ikke det at den nødvendigvis var så høy, men skulle hun ha den lav nok så kom hun så nærme vogna... :) Skikkelig kjipt, de kjøpte den ny og endte opp med å bytte etter et par mnd... :(

å, sånn :P Det er kjedelig det :(

Takk, det skal jeg ta med meg. :)

Back
Topp