Tungpusta?

Sugermama

Elsker forumet
Fler som e tungpusta?
Må ofte trekke pusten skikkelig, og blir andpusten av ingenting:p

E jo som at æ har spronge maraton etter æ har lest nattahistiorie for snups:p

hehe.. en tur opp trappen kan sette meg ut :P puster og peser som en tulling... Får håpe d kommer seg på sikt ;)

Jeg var slik de første ukene. Føler det har blitt litt bedre nå (er 11+0 i dag). Håper det, for ellers kommer jeg til å slite på fjelltur med jobben på lørdag:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg var det på det verste uke 8og 9. Så er formen stigende. 11+3 nå og det har blitt mye bedre enn det var :-) så det er håp ;-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jepp.. jeg har dårlig kondis fra før av. Nå høres jeg jo bare "ynkelig" ut etter å ha gått opp noen trappetrinn :P *flau* :P

Hvorfor egentlig? Lurer...

Excuse me, Damn that autocorrect!

Haha ja har ei trapp på jobb, ca 12 trappetrinn trur ej. He heilt gåen etter og ha gått opp der. Hahaha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff ja... :p Jeg blir jo helt andpusten bare av å lese nattabok for ungene om kvelden. :p

Jeg greier nesten ikke å gå opp trappa uten at det kjennes ut som jeg har vært ute og løpt....Håper det ikke blir gradvis verre framover for da sliter jeg!

Jeg blir tungpusten av å gå opp trappa jeg også :p

13+4 nå og enhver form for aktivitet på annet en flat mark, kjennes ut som tindebestigning!!! Puster som en blåhval av å gå opp teappa til do :-O

Har jo egentlig lungesykdom fra før av. Det er vel ikke mye jeg merker, siden jeg er lite aktiv. Men vet fra før av at det ikke er veldig lenge til jeg merker pusten ved det minste aktivitet.

Back
Topp