Prøver på vår første :)

Altså, det han ikke vet har ikke vondt av :p Avhengig ja! Spretter opp av sengen om morgen fordi jeg får teste, og jeg pleier å være gretten for å si det sånn ;) Jeg testa jo i flere uker etter jeg fikk bekreftet graviditet sist, måtte jo følge og på utviklingen...og når de nærmest var svarte, så måtte jeg jo fortsette og teste for å se at de holdt seg der:rolleyes::p

Det samme gjorde jeg..:rolleyes:

Jeg har dopler og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den! Hørte hjertelyd i uke 9 sist graviditet ♡

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positiv digital test 25 august

Ikke noe feil med :p det er jo betryggende å se at streken fortsatt er like sterk, men denne gangen så skal jeg kjøpe meg en doppler itilegg :) så slipper jeg å bekymre meg 24/7 :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også doppler! Den er gull verdt! :)

Ja det tror jeg at de er :) hvilken doppler har dere? :) tenkte jeg skulle kjøpe den som telte hjerte rytmen :p

Ja det tror jeg at de er :) hvilken doppler har dere? :) tenkte jeg skulle kjøpe den som telte hjerte rytmen :p

Jeg har en angelsound doppler. Hørte hjertet for første gang i uke 12 :) Fantastisk følelse! :D

Det er sååå godt å høre at det er flere der ute! Gleder meg til å tørke støv av Angelsounden:D

CD 13 fortsatt negativ test...
ImageUploadedByBV Forum1409176934.968840.jpg

Jeg har nettopp bestillt 100 EL tester fra ebay. En smuuuule ivrig ja :p

Den øverste testen fra i går etter tidsfristen og den nederste fra i dag.. Hmm
ImageUploadedByBV Forum1409218053.882029.jpg

Noen av oss kan ha en tid på døgnet hvor LH er høyest, min er på kvelden... Så det kan hende at du heller skal sammenligne de du tar til samme tid på døgnet for å se på utviklingen, men bare et forslag ;)

Noen av oss kan ha en tid på døgnet hvor LH er høyest, min er på kvelden... Så det kan hende at du heller skal sammenligne de du tar til samme tid på døgnet for å se på utviklingen, men bare et forslag ;)
Tar to jeg, en på morgen og en på kvelden :p men aksjer blir lagt annenhver dag uansett så det får bli sånn som det blir :)

Tar to jeg, en på morgen og en på kvelden :p men aksjer blir lagt annenhver dag uansett så det får bli sånn som det blir :)

Det gjorde jeg og :P Så bare å fortsette med det, men også forvente at styrken på teststreken kan variere ;) Heia aksjene!! :D

Det gjorde jeg og :P Så bare å fortsette med det, men også forvente at styrken på teststreken kan variere ;) Heia aksjene!! :D
Hehe ja :p legger inn aksjer så fort testen vises litt sterkere enn dage før :p haha heller for mye enn for lite :)

Vil bare tipse om at en del av oss (de fleste) får best utslag på formiddagen mellom kl 11 og 15 :) Nå er det vel slik at mange kan få falsk positiv test på morgenen, og det er jo ikke så farlig (da får man i alle fall med seg alle positive tester og kan legge inn aksjer deretter). Men jeg får faktisk sjelden positiv test på morgenen uansett hvor i syklusen jeg er. Så hadde jeg bare testet morgen og kveld, ville jeg stort sett aldri fått positiv test. Bare et tips :) Lykke til videre med testinga! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vil bare tipse om at en del av oss (de fleste) får best utslag på formiddagen mellom kl 11 og 15 :) Nå er det vel slik at mange kan få falsk positiv test på morgenen, og det er jo ikke så farlig (da får man i alle fall med seg alle positive tester og kan legge inn aksjer deretter). Men jeg får faktisk sjelden positiv test på morgenen uansett hvor i syklusen jeg er. Så hadde jeg bare testet morgen og kveld, ville jeg stort sett aldri fått positiv test. Bare et tips :) Lykke til videre med testinga! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tester kl 11 og på kvelden :p

Back
Topp