Prøver på vår første :)

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
I mai så begynte min forlovede og mase om vi ikke kunne begynne å prøve å få barn, noe som jeg ikke helt var sikker på om jeg var klar for.. Er 22 år og ville liksom bare leve livet, var litt for glad i en fest i ny og ned :p men etter noen dager med mye tenking og litt surfing på Internett om graviditet så fant jeg ut at vi kunne slutte med kondom og la det som skjer bare skje. Også hadde jo jeg sett at de fleste som prøver bruk som regel å bli gravid etter 6 måneder, så det kom vell til å ta en stund tenkte jeg :p to uker gikk og jeg skulle ha besøk av tr. Jeg husker at jeg våknet den dagen og kjent at nå var mensen på tur, men den kom aldri så jeg for og kjøpte en g test og tok den med en gang jeg kom hjem.. G testen så kom det en veldig svak strek og jeg fikk panikk for fult, så jeg fikk mannen til å dra å kjøpe en ny en så jeg fikk testet på nytt og den ble negativ ( trodde jeg )så jeg la den i fra meg på badet og tenkte ikke mer om det. Senere utpå kvelden så for jeg på badet bare for å se på testen og da var det kommet en til strek.. Jeg tenkte at den er sikkert negativ siden fristen var gått ut, men for sikkertskyld så skulle jeg ta en ny en neste dag :p våknet neste dag kl 6 ( noe som jeg aldri bruket å gjøre når jeg har fri ) så jeg dro på badet for å teste og det ble to tydelige streker og jeg begynte å skrike og tenkte om jeg virkelig var klar for dette.. Timene gikk og jeg bynte og bli mer og mer glad for å være gravid ( mors instinktet som kom sigende) :p så jeg tom og hentet testen og vekte kjæresten og ga han testen og sa gratulerer du skal bli pappa :) ukene gikk og jeg ble bare mer og mer forelsket i det lille som vokste inni meg :) men lykken snude seg i uke 7 da det endte i sa :/

Nå så er jeg nesten blitt besatt av å skal bli gravid igjen etter sa, vi er på pp 4 etter mensen blir ferdig. Så da blir det for fult med el testere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble et litt langt innlegg kanskje :p er på nattevakt så må ha noe å gjøre for å få tiden til å gå :p tar faktisk ferie etter denne vakten noe som passer perfekt nå som vi prøver igjen :D

Så trist at det endte i SA :(
Men spennende å prøve igjen! Blir spennende å følge med! :D

Åhh det er så trist når man har blitt så glad og så knuses den lykken! Håper denne pp blir deres pp ☆ Blir spennende å se :-)

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Ja det er en forferdelig følelse når det går galt.. Håper at el kommer denne måneden og at det klaffer :) har ikke hatt el eller stabil syklus etter jeg mistet!! :(

Da va mensen over og en ny prøverunde igang :) hadde bestilt el og g-testere fra ebay, men siden jeg er så utoldmodig så har jeg bestilt en pakke fra billige-teste.dk i håp om å få de før helgen :)

Da har jeg fått den første pakken fra ebay med 20 g- tester og venter de nermeste dagene cb digital 2 stk, cb + 1 stk, 10 stk g-testere billig strimmler, 21 stk el testere billig strimmler og 7 stk cb el testere :D haha ser jeg får litt å svi av hær :P blir aldri for mye testere eller hva? :P

Hehe! Heeeelt enig!! :D Håper du ikke får brukt alle da ;)

Da har jeg fått den første pakken fra ebay med 20 g- tester og venter de nermeste dagene cb digital 2 stk, cb + 1 stk, 10 stk g-testere billig strimmler, 21 stk el testere billig strimmler og 7 stk cb el testere :D haha ser jeg får litt å svi av hær :p blir aldri for mye testere eller hva? :p

Haha høres ut som skuffen min det her jo! :p Jeg har nesten bare EL tester og noen få G tester.. Haha "noen få g tester" *host kremt 8 stk* :laughing021(og jeg venter på 30 EL tester til pluss 10 g tester til.. herrefred..)
Er spennende med tester da! Så er ikke rart vi må ha så mange! :D

Haha høres ut som skuffen min det her jo! :p Jeg har nesten bare EL tester og noen få G tester.. Haha "noen få g tester" *host kremt 8 stk* :laughing021(og jeg venter på 30 EL tester til pluss 10 g tester til.. herrefred..)
Er spennende med tester da! Så er ikke rart vi må ha så mange! :D
haha ja er artig med tester også må man jo prøve litt forskjellige og :P vi testegale trenger mange testere! haha

Da hadde man bynt å teste etter el :) og den var veldig negativ.
ImageUploadedByBV Forum1408885588.997993.jpg

ImageUploadedByBV Forum1408885773.714342.jpg

Bare "litt" av lagre mitt haha :p

CD 10
ImageUploadedByBV Forum1408964043.399185.jpg
litt sterkere enn i går

Haha!! Jeg liker`e!!! Tørr ikke legge ut bilde av mitt lager for å si det sånn... :P
Haha ja mannen fikk nesten sjokk når han såg det :p han vet heldigvis ikke at jeg venter flere pakker med el og g-testere :p tror jeg har blitt litt avhengig av testing..

Haha ja mannen fikk nesten sjokk når han såg det :p han vet heldigvis ikke at jeg venter flere pakker med el og g-testere :p tror jeg har blitt litt avhengig av testing..

Altså, det han ikke vet har ikke vondt av :P Avhengig ja! Spretter opp av sengen om morgen fordi jeg får teste, og jeg pleier å være gretten for å si det sånn ;) Jeg testa jo i flere uker etter jeg fikk bekreftet graviditet sist, måtte jo følge og på utviklingen...og når de nærmest var svarte, så måtte jeg jo fortsette og teste for å se at de holdt seg der:rolleyes::p

Nei det er jo sant :) haha ja jeg gjorde og det sist og kommer mest sannsynlig til og gjøre det neste gang og :p

Back
Topp