I mai så begynte min forlovede og mase om vi ikke kunne begynne å prøve å få barn, noe som jeg ikke helt var sikker på om jeg var klar for.. Er 22 år og ville liksom bare leve livet, var litt for glad i en fest i ny og ned
men etter noen dager med mye tenking og litt surfing på Internett om graviditet så fant jeg ut at vi kunne slutte med kondom og la det som skjer bare skje. Også hadde jo jeg sett at de fleste som prøver bruk som regel å bli gravid etter 6 måneder, så det kom vell til å ta en stund tenkte jeg
to uker gikk og jeg skulle ha besøk av tr. Jeg husker at jeg våknet den dagen og kjent at nå var mensen på tur, men den kom aldri så jeg for og kjøpte en g test og tok den med en gang jeg kom hjem.. G testen så kom det en veldig svak strek og jeg fikk panikk for fult, så jeg fikk mannen til å dra å kjøpe en ny en så jeg fikk testet på nytt og den ble negativ ( trodde jeg )så jeg la den i fra meg på badet og tenkte ikke mer om det. Senere utpå kvelden så for jeg på badet bare for å se på testen og da var det kommet en til strek.. Jeg tenkte at den er sikkert negativ siden fristen var gått ut, men for sikkertskyld så skulle jeg ta en ny en neste dag
våknet neste dag kl 6 ( noe som jeg aldri bruket å gjøre når jeg har fri ) så jeg dro på badet for å teste og det ble to tydelige streker og jeg begynte å skrike og tenkte om jeg virkelig var klar for dette.. Timene gikk og jeg bynte og bli mer og mer glad for å være gravid ( mors instinktet som kom sigende)
så jeg tom og hentet testen og vekte kjæresten og ga han testen og sa gratulerer du skal bli pappa
ukene gikk og jeg ble bare mer og mer forelsket i det lille som vokste inni meg
men lykken snude seg i uke 7 da det endte i sa :/
Nå så er jeg nesten blitt besatt av å skal bli gravid igjen etter sa, vi er på pp 4 etter mensen blir ferdig. Så da blir det for fult med el testere
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå så er jeg nesten blitt besatt av å skal bli gravid igjen etter sa, vi er på pp 4 etter mensen blir ferdig. Så da blir det for fult med el testere
Sent from my iPhone using BV Forum
(og jeg venter på 30 EL tester til pluss 10 g tester til.. herrefred..)