Skravlingstråd :)

Ja, flatt på morran men ser ut som jeg får trillinger til kvelden, menneskebaby, foodbaby og airbaby! Haha :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjeder meg! Ingenting på tv, mannen spiller data så da streamer jeg Muse konsert fra youtube :D

Vond korsrygg og skikkelig vond mage(luft mageknip). Great kombo!

Vond korsrygg og skikkelig vond mage(luft mageknip). Great kombo!
Jeg har og hatt ekstremt mye luft i dag! Det er sååå vondt

♡ Februar 2015 ♡

Anbefaler dere og se mom's night out kjempe gøy . Både jeg og mannen lo :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

God morgen :) føler litt kvalm og trøtt idag. så jeg tror jeg bare slappe av idag. hva skal dere gjøre idag?

Kooose meg med mamma på besøk :) Og ta det litt med ro.. Hadde så mye strekninger i går kveld/i natt, ikke godt :/

Skriver på mobilen

God morgen :)

♡ Februar 2015 ♡

Noen planer for dagen? Her skal det støvsuges og vaskes håper jeg. Siden mannen min ryddet en million leker fra under sofaer og bord i går kveld så får jeg prøve å benytte anledningen mens rotekoppene er i bhg.

Noen planer for dagen? Her skal det støvsuges og vaskes håper jeg. Siden mannen min ryddet en million leker fra under sofaer og bord i går kveld så får jeg prøve å benytte anledningen mens rotekoppene er i bhg.
Først lege, så handlerunde. Og hjem til mine foreldre for å låne printer. Vår vil ikke samarbeide.

Fra mobil.

God morgen alle sammen :) tenkte å rydde litt, ta en gå tur og dra til butikken for å handle mat og sånn .

Back
Topp