dette kallenavnet er opptatt
Glad i forumet
Hvordan er dere med kattene hjemme under svangerskapet...tenker da egne katter i forhold til kos? dem driver jo med så mye utendørs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig her.. vi har 5 katter nå. Dem nusser i ansiktet og stangerTar ikke kassen, men nusser og koser trollene mine. Har hatt katt hele livet så det er ikke så tar kanskje litt lettere på det enn mange andre. Så lenge jeg ikke håndterer dritten direkte tror jeg nok det går bra
<3 29.12.14 <3
Hvordan er dere med kattene hjemme under svangerskapet...tenker da egne katter i forhold til kos? dem driver jo med så mye utendørs.
Tror du bør lese hva trådstarter ønsker svar påJeg holder meg laaangt borte fra katter. Men nå liker jeg ikke de dyra heller da (er allergisk og blir dårlig av å være i nærheten av de).
Ja, men svarte på det. Vi har katt på gården. Men jeg holder meg borte fra de både fordi jeg er allergisk og fordi jeg er gravid...?Tror du bør lese hva trådstarter ønsker svar på
<3 29.12.14 <3