katter ...

Jeg koser med katten vår. Har tatt blodprøve og jeg er immun mot toxoplasmose :)

Har to katter som jeg koser like mye med under svangerskapet også. Jeg er ikke immun mot toxoplasmose, men så lenge du ikke gjør rent kattedoen sjøl skal det gå bra. Etter det jeg har hørt fra legen og lest ihvertfall :) litt forsiktig skal man jo alltid være så klart:D

Tar ikke kassen, men nusser og koser trollene mine. Har hatt katt hele livet så det er ikke så tar kanskje litt lettere på det enn mange andre. Så lenge jeg ikke håndterer dritten direkte tror jeg nok det går bra :)

<3 29.12.14 <3

Jeg holder meg laaangt borte fra katter. Men nå liker jeg ikke de dyra heller da (er allergisk og blir dårlig av å være i nærheten av de).

Koser oss veldig :D

Tar ikke kattesanden :P Trenger ikke utfordre skjebnen for mye :P

Her koses og soves det med kattene, er så heldig at mine går på do ute, men har hendt de vi har måtte hatt kasse inne i løpet av svangerskapet og da har kjæresten tatt kassen selvom han hater det .. Han brekker seg å sånt hahaha ! Men har tatt møkka dersom jeg har vært nødt til det da, vaska meg skikkelig etterpå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Duller med dem som vanlig og tar kattedoen når det trengs. Men vasker meg godt etterpå. Er avhengig av gullene mine, så hadde ikke vært noe tema å skulle holde meg unna dem :)

Tror du bør lese hva trådstarter ønsker svar på :)

<3 29.12.14 <3
Ja, men svarte på det. Vi har katt på gården. Men jeg holder meg borte fra de både fordi jeg er allergisk og fordi jeg er gravid...?

Men i helga måtte jeg fore dem da de som har ansvaret for foring og kos osv ikke var hjemme. Da holdt det med å fore de og vise at jeg var der (for så å vaske seg godt).

Var det ikke det spm gikk ut på?

Koser som vanlig med vår:)

Han er to år å går på do ute, så slipper kattedo:)

❤️️Termin 6.januar❤️

Gjør det vanlige arbeidet, men passer på å ha god hygiene :-)
Koser og klapper dem hele tiden. Virker som de er mer kosete nå enn før. De skal absolutt ligge på fanget :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har både hund og katt, og behandler de likt. Katten er SÅ mamma-dalt, så hvis jeg begynte å ignorere henne hadde hun nok blitt deprimert... Hun er ikke ett år en gang. Jeg tar ikke kattesanden, men jeg nusser og koser henne like mye som før.

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Back
Topp