Fruens reise til oktoberbarn

Jeg måtte snike på deg for jeg så på BBT og holdt på å dø. "That's it. No more Thai food!" :p Da kunne jeg ikke annet enn å tenke på deg, og kom på at jeg egentlig ikke har sneket på deg på veeeeldig lenge (har ikke helt klart å snike på noen terminforum i det hele tatt egentlig, så det får være unnskyldningen).

VELDIG koselig å se UL-bildene og magebildet ditt. Og veldig koselig at alt er bra med lille i magen. <3 Sniker meg sakte ut igjen. :)
Så koselig at du tenkte på meg og sniker litt! <3 Grattis med stelleveske!! Det var vel fortjent!

Jeg har ikke sneket på noen av dere på lenge nå, har ikke vært så aktiv de siste månedene heller, bare litt på terminforumet. Har vært så fint vær ute :)

-Fra appen-
 
Så koselig at du tenkte på meg og sniker litt! <3 Grattis med stelleveske!! Det var vel fortjent!

Jeg har ikke sneket på noen av dere på lenge nå, har ikke vært så aktiv de siste månedene heller, bare litt på terminforumet. Har vært så fint vær ute :)

-Fra appen-

Takk! Det var veldig gøy å vinne stellevesken endelig. :cool: :D Nå må jeg bare få en spire så den kan komme i bruk når den etter hvert kommer fra London. :)

Det er veldig fint vær nå, og det merkes veldig her på BV. Jeg er også mindre aktiv nå egentlig, måtte bare klare mai-målet for stellevesken, men tar nok litt "sommerferie" frem til august egentlig nå. :p Bortsett fra at jeg ikke klarer å ta 100 % ferie da.

Kos deg med finværet du! Du skal jo bruke energien på å gro lille i magen frem mot oktober. <3
 
Takk! Det var veldig gøy å vinne stellevesken endelig. :cool: :D Nå må jeg bare få en spire så den kan komme i bruk når den etter hvert kommer fra London. :)

Det er veldig fint vær nå, og det merkes veldig her på BV. Jeg er også mindre aktiv nå egentlig, måtte bare klare mai-målet for stellevesken, men tar nok litt "sommerferie" frem til august egentlig nå. :p Bortsett fra at jeg ikke klarer å ta 100 % ferie da.

Kos deg med finværet du! Du skal jo bruke energien på å gro lille i magen frem mot oktober. <3
Vi pusser opp her hjemme til den lille, så det blir litt av det også. Hvile ja, joda kanskje i ferien :p Jobber denne uka så er det 3 uker ferie!

Klarer ikke ligge helt unna bv jeg heller ^^ 2015 blir du mamma, sånn er det bare! Spira venta bare på stelleveske!

-Fra appen-
 
Vi pusser opp her hjemme til den lille, så det blir litt av det også. Hvile ja, joda kanskje i ferien :p Jobber denne uka så er det 3 uker ferie!

Klarer ikke ligge helt unna bv jeg heller ^^ 2015 blir du mamma, sånn er det bare! Spira venta bare på stelleveske!

-Fra appen-

Bra du snart skal ha ferie, du må hvile litt også vettu. :D Ja, jeg håper stellevesken kan utføre litt magi. ;) <3
 
24+2 <3

Den store milepælen er nådd, blir barnet født nå har hun stor sjanse for å overleve! Det føles godt, men hun skal være der noen mnd til! Kan komme i oktober! :D

Vi har begynt å pusse opp barnerommet <3 Huset her hadde egentlig 3 soverom, men forrige eier hadde åpnet mellom to av de så det ble ett, og lukket igjen der døra var. Så vi har åpnet døra nå (veldig uvant!!) Og nå er veggen mellom rommene tett :) Mangler bare en kvart plate så kan vi begynne å grunne og etterhvert male. Jeg har litt lyst på ny tapet der inne (det blir tre vegger med tapet og en med panel, har trua på at det blir fint!) men det blir mye mer jobb enn å bare male. Vi må liste ferdig på kjøkkenet, innrede det nyoppussede vaskerommet og legge panel på gjesterommet også. Og på gjesterommet står det et skap som er i veien for panelet og der har stått der siden huset ble bygget. Under er det ikke gulv. Også er det egentlig i veien for døra også må vi tenke litt lurt :) Men vi skal nok til Ikea med henger snart! :D Kan hende vi er klare alt på lørdag, men greit å vente til mandag når vi kan. Vi har jo fri og kan dra inn tidlig før alle andre skal dit!

Utrolig hvor mye mer virkelig det her blir når barnerommet står halvferdig! o_O


-Fra appen-
 
27+2

Nå begynner det å verke i rygg og ribbein. Er tilbake på jobb etter ferie, og det er litt tungt. Smertene beveger seg fra skulderbladene til korsryggen og jeg blir stiv og støl. Mannen er oppgitt over at jeg ikke sykemelder meg, men jeg bare vært på jobb i to dager :p Får holde ut til jeg skal på kontroll hos fastlege neste uke. Hoftene er vonde men det er ikke bekkenløsning :) Tredje trimester- her kommer vi!

-Fra appen-
 
Hahaha.. Jeg tenkte på deg igjen, da jeg så denne.

soft-kitty.jpg


God sommer! :)
 
Og så ble jeg så ivrig at jeg glemte å kommentere videre også da: Gratulerer med å ha nådd 3. trimester. :Heartred
 
Onsdag 16. Juli oppdaget jeg rosa utflod på kvelden. Jeg tenkte at om det ikke var borte neste dag så fikk jeg ringe føden. Hadde ingen smerter. Torsdag 17. Juli var det ingen spor etter rosa når jeg var på do og jeg dro på jobb som vanlig. Ved et do besøk på jobb så jeg at det var rosa spor på papiret og i trusa, så jeg ringte føden. De ville ha meg inn på sjekk. Fikk høre babyens hjertelyd lenge og det ble sendt noen prøver til dyrking og foretatt innvendig ultralyd. Der så jeg hodet til babyen! Stort jo! o_O Tihi! Alt var bra, jeg hadde bare en lett blødende livmor :)

-Fra appen-
 
30+1

Ryggen den ryggen.. har time til kiropraktor tirsdag neste uke, men lurer på å ringe i morgen for å få time tidligere. Vondt!! Også verker det så i ribbeina på høyre side. Eneste behagelige posisjonen jeg finner er i senga, på siden med ammeputa. Sofaen er vondt, det er vondt å sitte, blir sliten og svimmel av å stå..

Mye liv i magen da <3

-Fra appen-
 

Vedlegg

  • 1406659285681.jpg
    1406659285681.jpg
    40,2 KB · Visninger: 26
30+2

For første gang i svangerskapet har jeg skikkelig hovene ankler. Har vært veldig plaga med kynnere idag også. Sitter med ispose på beina og har hatt sofatjeneste hele kvelden. Kynnerne har roet seg veldig. I morgen er jeg sykemeldt. Jobber 60% fremover nå.

-Fra appen-
 
31+2

Og der smalt det i bekkenet. Jeg har gått med museskritt på jobb idag og sett ut som om jeg har driti på meg :p Blitt "mobba" her og der med tilnavnet Turbo, he he.. Nei nå er det ikke noe poeng i å presse seg lenger. Jeg kan ikke løfte unger og bytte bleier om jeg ikke klarer å gå!

-Fra appen-
 
Har du vært så opptatt med å skravle at du har glemt å oppdatere dagboken din? :p

Veldig kjekt å se magebilder og bildet fra oul!
 
Har du vært så opptatt med å skravle at du har glemt å oppdatere dagboken din? :p

Veldig kjekt å se magebilder og bildet fra oul!
Tihi har tenkt mye på at jeg skal oppdatere! :p I morgen er jeg 34+0 og da passer det med oppdatering! :D

-Fra appen-
 
34+0

Seks uker og en dag til termin. Selv om mannen hardnakket påstår at det er sju :p

Vi var på ny ultralyd for et par uker siden. Ikke så mye å si om den egentlig, annet enn at babyen er frisk og rask! Legen gadd ikke sjekke kjønnet (jepps, vi spurte, han gadd ikke..) så vi er fortsatt usikre på om det er en gutt eller jente inni her. Jeg får høre av "alle" at jeg har guttemage, så det blir spennende. Nesten gøy om det er jente, for da tar alle feil :p he he.. Har en kollega på jobb som tror det er jente, og hun mener selv hun aldri tar feil! Jeg hadde guttefølelse før oul, så jeg er mer enn litt spent! :D Kontrollfreaken i meg fikk panikk når legen ikke gadd å se etter en gang, men det føles greit nok ut nå.

Første ladning med babytøy er vasket, grått, hvitt og brunt :)

-Fra appen-
 
Oioi, nå har du kommet langt !
Endelig :hello2:Heartbigred
 
Tatt igår, 40 dager til termin! 34+3

-Fra appen-
 

Vedlegg

  • 1409340283543.jpg
    1409340283543.jpg
    36,8 KB · Visninger: 23
  • 1409340297974.jpg
    1409340297974.jpg
    37,3 KB · Visninger: 23
Back
Topp