Kan det være tvillinger?!

Miss York

Flørter med forumet
Blir så nervøs for at det skal være tvillinger, isåfall har vi plutselig 3 barn på under 3 :-P føler meg mye dårligere enn sist og nå i uke 9+2 synes jeg at jeg kjenner livmorkanten?? Magen er større enn sist på dette tidspunktet, vet at det meste er luft men begynner likevel å lure... Noen andre som føler de har to eller som vet de får to?

Blir så nervøs for at det skal være tvillinger, isåfall har vi plutselig 3 barn på under 3 føler meg mye dårligere enn sist og nå i uke 9+2 synes jeg at jeg kjenner livmorkanten?? Magen er større enn sist på dette tidspunktet, vet at det meste er luft men begynner likevel å lure... Noen andre som føler de har to eller som vet de får to?
Det jeg kan si er at det er normalt at man får fortere mage når man har vert gravid før :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Tvillinger har jeg aldri hatt følelsen av.. Men viste seg jo på tidlig ul at denne graviditeten startet med tvillinger! hadde nok taklet d litt dårlig i starten om det hadde blitt tvillinger, men nå har jeg jo mistet den ene før d ble liv, så har ikke visst om noe annet den ene med bankende hjerte.. MEN hadde selvsagt blitt glad likevel, for vi har jo prøvd lenge nå! :)

Var også så dårlig at jeg trodde det var tvillinger og jeg følte magen kom FORT. Det er kun en der inne og det er veldig mye luft;)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Er sikkert bare en her og, ingen tvillinger i familien vår så sannsynligheten er vel heller liten :-P blir spennende på tidlig UL om 3 uker!

Jeg også tror jeg har tvillinger:/ føler det er trangt der nede liksom!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir så nervøs for at det skal være tvillinger, isåfall har vi plutselig 3 barn på under 3 :-P føler meg mye dårligere enn sist og nå i uke 9+2 synes jeg at jeg kjenner livmorkanten?? Magen er større enn sist på dette tidspunktet, vet at det meste er luft men begynner likevel å lure... Noen andre som føler de har to eller som vet de får to?

Du har jo et svangerskap bak deg så kanskje derfor du kjenner livmoren så tidlig :-) hva kjønn har du fra før ? Mulig det kan være motsatt denne gangen da, siden du er så dårlig :-D

15 Mars 2015

Bare 1 inni magen hær, ser ut som æ skal ha 4, å har lagt på mæ 8kg sia juni:p kunne vært værre.. Men æ må bare si det... Helvettes luft! Nårtid blir man kvitt den egentlig?:p va ikje plaga sist

Er sikkert bare en her og, ingen tvillinger i familien vår så sannsynligheten er vel heller liten :-P blir spennende på tidlig UL om 3 uker!

Svigermor er tvilling, så har vi et par tvillinger til litt lengre ut i familien. Jeg var ganske nærvøs først ja, men hadde ikke gjort noe. Kjempekult med tvillinger!

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Jeg er straks i uke 11 og kjenner livmoren godt nå nederst i magen :D
Magen kom også mye fortere denne gangen (men så var magen større fra starten av også :P)

Jeg tror ikke det er tvillinger, men folk har drevet å spøkt med det, så kjenner jeg er litt nervøs. Hehe.. Det holder i grunn med kun en til, men blir det to så får vi ta det som det kommer. ;)

Det er alltid noen som mener det blir tvillinger når jeg er gravid. Vet ikke hvorfor da, for vi har ingen tvillinger i familien og jeg bruker ikke å være spesielt stor. Men alle de kommentarene gjør jo at jeg tenker på det. Hadde jo vært typisk om det hadde blitt tvillinger nå da! Vi har 4 fra før og har nok mer enn nok å henge fingrene i med en til :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tidligere lurt på om det kan være tvillinger denne gang, men har slått det fra meg. Er 9 uker og livmoren er nå godt synlig. Omtrent som en appelsin. Men jeg ønsker meg tvillinger da :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Blir så nervøs for at det skal være tvillinger, isåfall har vi plutselig 3 barn på under 3 :p føler meg mye dårligere enn sist og nå i uke 9+2 synes jeg at jeg kjenner livmorkanten?? Magen er større enn sist på dette tidspunktet, vet at det meste er luft men begynner likevel å lure... Noen andre som føler de har to eller som vet de får to?

Hei, jeg venter tvillinger. Fikk mistanke tidlig, i uke 4 bekreftet jeg graviditeten ved hjelp av HCG test hos legen. Verdien var syyyykt høy så jeg tenkte mine tanker allerede da. Hadde unaturlig stor mage de aller første ukene.

Men så 'stoppet' liksom magen å vokse noe mer, og jeg har i lang tid omtrent ikke hatt matlyst. Så da trodde jeg det bare var en allikevel. Fikk en kraftig blødning i uke 6 og da en gynekolog sjekket, så han to fosterposer, men der han mente at den ene var død. Et par uker senere bekreftet han at begge levde allikevel....

Er mye mer sliten og kvalmen enn ved tidligere graviditet, men ellers ingen forskjell. Magen er ikke større nå enn den var forrige gang.... :-)

Hei, jeg venter tvillinger. Fikk mistanke tidlig, i uke 4 bekreftet jeg graviditeten ved hjelp av HCG test hos legen. Verdien var syyyykt høy så jeg tenkte mine tanker allerede da. Hadde unaturlig stor mage de aller første ukene.

Men så 'stoppet' liksom magen å vokse noe mer, og jeg har i lang tid omtrent ikke hatt matlyst. Så da trodde jeg det bare var en allikevel. Fikk en kraftig blødning i uke 6 og da en gynekolog sjekket, så han to fosterposer, men der han mente at den ene var død. Et par uker senere bekreftet han at begge levde allikevel....

Er mye mer sliten og kvalmen enn ved tidligere graviditet, men ellers ingen forskjell. Magen er ikke større nå enn den var forrige gang.... :-)
Wow gratulere med to :) Gikk du i noen uker å trodde det ene fosteret var dødt da? Gjør de ikke noe med det, om det skjer? :/

Excuse me, Damn that autocorrect!

Jeg har tidligere lurt på om det kan være tvillinger denne gang, men har slått det fra meg. Er 9 uker og livmoren er nå godt synlig. Omtrent som en appelsin. Men jeg ønsker meg tvillinger da :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Ser du/kjenner du livmoren? Jeg verken ser eller kjenner noe jeg... :(

Excuse me, Damn that autocorrect!

Aner ikke hva jeg kjenner etter så tidlig, så aner ikke.. Har en del hud og litt fett der "gravid magen" skal starte.. :P men har en følelse av at jeg har vokst litt, pga klær som er blitt trang på magen, uten at jeg har gått opp noe i vekt...

Er mye mer sliten og kvalmen enn ved tidligere graviditet, men ellers ingen forskjell. Magen er ikke større nå enn den var forrige gang.... :)

så spennende da :D Såg de foster i ene men ikke i den andre på tidlig ul? Var ihvertfall sånn her, og pga små blødninger (smååå) så mente gyn at den ene er abortert.. Den andre såg vi jo tydelig i uke 7, mens vi bare såg en stor fosterpose der den andre sku vært, så¨har satt meg til ro med at d "bare" er 1... :P skal på ul igjen på mandag, så får vel endelig svar da ;)

Back
Topp