Skravletråd :)

Dere kommer helt sikkert til å like den dersom dere liker historiske serier! :-)
Hadde egentlig tenkt en rolig serie etter soa, men vi går nok for Vikings:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde egentlig tenkt en rolig serie etter soa, men vi går nok for Vikings:p

Har et par serier å se på etter supernatural her. Dere piffer opp nysgjerrig heten min her inne :D

Har et par serier å se på etter supernatural her. Dere piffer opp nysgjerrig heten min her inne :D
Ja, det er mye bra ute nå:D
Jeg har stort sett fulgt med på det som har gått på tv, så mange serier jeg ikke har sett enda heller :)

supernatural er gøy men skummel å :p

Har enda igjen å oppleve hva som er skummelt. Tror ikke før jeg ser ting typ;) hehe. Syns ofte ren action er mer skummelt da.

Men dette er gøy, og jensen (dean) er ikke vond å se på han heller :)

Ja, det er mye bra ute nå:D
Jeg har stort sett fulgt med på det som har gått på tv, så mange serier jeg ikke har sett enda heller :)

Har ikke tv jeg, bare sumo ;) serier ser vi hele tida, men tar tid med mange sesonger etter hverandre ;)

Har ikke tv jeg, bare sumo ;) serier ser vi hele tida, men tar tid med mange sesonger etter hverandre ;)
Ja, det tar litt tid:p
Ser nesten ikke tv her heller, stort sett bare litt barnet og fotball :)

Går i fotball og serier/filmer her. Er ikke så interessert i fotball selv, men samboer vil gjerne få med seg litt der. Da tar jeg ofte fram strikketøy e.l. :D

Høres ut som min ankel jo..hehe. du tok ikke leddbåndet vel? Så bra du får fysio:D
Nei. Brakk ett bein inni der og skada "heldigvis" bare båndet og vevet :) Men måtte operere uansett da jeg var i grensa for det :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Godt å se det ikke bare er min mann som ser fotball :D Etter noen år med fotball så og si hver helg har jeg begynt å engasjere meg litt jeg også...

Vikings har jeg prøvd å se, men var så dårlig lyd. Hvor ser dere den?
Noen som har sett The Leftovers? Hva synes dere?

Liker ikke sure ting:p
Gi meg melkesjokolade og potetgull! Mmm...:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke?! Du er rar:P Surt snop er jo diggbart:D
Melkesjokolade går også ned på høykant:D

Back
Topp