Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har gått over til nan/hipp 2.Gir dere nan1/hipp1 eller nan2/hipp2?
Hvis jeg ikke husker feil er nr 1 til 3 mnd. Så regner med de fleste her inne gir nr 2.
Sent from my iPhone using BV Forum
har gått over til nan/hipp 2.
Man kan fint fortsette å gi nan1/hipp1 selv om de er passert 6 mnd. Sammensetningen i 2 er litt annerledes, det er vel mer jern også er fordelingen mellom fett og protein noe annerledes. Etter 6 mnd er jo ikke mme den eneste næringen, dermed blir det et tilskudd i stedet for en erstatning slik jeg har skjønt det. Om barnet ikke får noe fast føde men kun mme så skal man fortsette med 1 (om jeg har skjønt det jeg har lest korrekt..). Leste et svar fra nestle om at nan 1 fint kan brukes frem til ungen er ett år.Da tror jeg vi gjør det også... Hørt og lest så mye forskjellig.. Ble litt utsikker siden det står tilskuddblanding på hipp2 og ikke erstatning..
Man kan fint fortsette å gi nan1/hipp1 selv om de er passert 6 mnd. Sammensetningen i 2 er litt annerledes, det er vel mer jern også er fordelingen mellom fett og protein noe annerledes. Etter 6 mnd er jo ikke mme den eneste næringen, dermed blir det et tilskudd i stedet for en erstatning slik jeg har skjønt det. Om barnet ikke får noe fast føde men kun mme så skal man fortsette med 1 (om jeg har skjønt det jeg har lest korrekt..). Leste et svar fra nestle om at nan 1 fint kan brukes frem til ungen er ett år.
Jeg gir hipp 2. Akkurat gått over fra 1. Ammer litt på siden også. Men har valgt hipp fordi den økologisk og jeg prøver å unngå nestlè
Det sa HS også.Man kan fint fortsette å gi nan1/hipp1 selv om de er passert 6 mnd. Sammensetningen i 2 er litt annerledes, det er vel mer jern også er fordelingen mellom fett og protein noe annerledes. Etter 6 mnd er jo ikke mme den eneste næringen, dermed blir det et tilskudd i stedet for en erstatning slik jeg har skjønt det. Om barnet ikke får noe fast føde men kun mme så skal man fortsette med 1 (om jeg har skjønt det jeg har lest korrekt..). Leste et svar fra nestle om at nan 1 fint kan brukes frem til ungen er ett år.
Det sa HS også.
Nei, då må ikke. Som nevnt over, man kan fint fortsette å bruke nan 1 frem til babyen er ett år.Min er 6 måneder, jeg bruker fortsatt nan 1, må jeg bruke nan 2 nå?
Nei, då må ikke. Som nevnt over, man kan fint fortsette å bruke nan 1 frem til babyen er ett år.