Skravlingstråd :)

Er dette ei vognstelleveske som er beregnet å henge på vogn?

Så jo kjempepraktisk ut :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jepp, den har klips som åpnes og festes rundt vogna. Såg en video om den, der var det vertfall sånn. Har lyst og se den i real life før den blir kjøpt. Er jo så mange og velge mellom! Men dette er en av favorittene så langt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

God kveld :) Jeg er en generelt lite bekymret frøken,men det har endret seg nå.. Har hatt brun utflod siden igår kveld og rare stikkende smerter i magen siden lørdag. Kjennes ikke ut som noe galt, men etter å ha snakket med legen idag formiddag gikk det opp for meg at det ikke alltid ender bra. Gråt og hulket som en tulling, også på vei til jobb.. Og på jobb.
Jeg fikk time hos legen i morgen tidlig, da skal vi sjekke om alt er bra med mini :Heartred Har en god følelse, men har samtidig aldri vært så redd før :( Vi var på ul 11+4 (2 uker siden) da så vi den lille, sprell levende og hørte et lite hjerte som slo.. Tror dette skal gå bra.

Mitt spml går spes til dere som trener mye.. Legen min vil delvis sykemelde meg fra jobb da 20% av stillingen min er fysisk trening (ofte intervall) jeg vil trene så lenge bebis har det bra, hva tenker dere?
Lykke til med lege:)

♡Overgangen feb/mars♡

God kveld :) Jeg er en generelt lite bekymret frøken,men det har endret seg nå.. Har hatt brun utflod siden igår kveld og rare stikkende smerter i magen siden lørdag. Kjennes ikke ut som noe galt, men etter å ha snakket med legen idag formiddag gikk det opp for meg at det ikke alltid ender bra. Gråt og hulket som en tulling, også på vei til jobb.. Og på jobb.
Jeg fikk time hos legen i morgen tidlig, da skal vi sjekke om alt er bra med mini :Heartred Har en god følelse, men har samtidig aldri vært så redd før :( Vi var på ul 11+4 (2 uker siden) da så vi den lille, sprell levende og hørte et lite hjerte som slo.. Tror dette skal gå bra.

Mitt spml går spes til dere som trener mye.. Legen min vil delvis sykemelde meg fra jobb da 20% av stillingen min er fysisk trening (ofte intervall) jeg vil trene så lenge bebis har det bra, hva tenker dere?
Jeg tenker hør på legen når det gjelder å bestemme det med sykemelding og hvilken trening du skal droppe nå. Jeg gjorde ikke det sist svangerskap, og da gikk det få dager før jeg gikk på en skikkelig smell. Det er ikke å anbefale! Og det er faktisk ikke verdt det å presse seg for mye. Du skal jobbe masse igjen etter at du har fått barn. Og det å kutte noe av treninga betyr jo ikke å kutte all trening.

Siden jeg har helt villt rare drømmer om dagen må jeg jo bare fortelle om den jeg hadde i natt og, den tok kaka :p Første gang jeg har virkelig drømt at jeg har født, og hele fødselen. Men uansett! Ut kom det en baby på 4,8 med mørk hudfarge..

♡ Februar 2015 ♡

Siden jeg har helt villt rare drømmer om dagen må jeg jo bare fortelle om den jeg hadde i natt og, den tok kaka :p Første gang jeg har virkelig drømt at jeg har født, og hele fødselen. Men uansett! Ut kom det en baby på 4,8 med mørk hudfarge..

♡ Februar 2015 ♡
Hadde vært spennende å høre hva slike drømmer betyr. Hvordan var reaksjonen din i drømmen?

Hadde vært spennende å høre hva slike drømmer betyr. Hvordan var reaksjonen din i drømmen?
Jeg sa bare: Ja, men det er jo han og han som er pappaen, er det noe farlig da? (Han og han er da navnet på en mørkhudet gutt som jeg gikk på skole med) Som om det var verdens mest naturlige ting :p Mannen synes jo det var litt rart men Ok :p

♡ Februar 2015 ♡

Flere som kaster opp/brekker seg når dere pusser tennene? Er jo blitt slitsomt å pusse tenner på morgenen. Prøver å ikke stappe tannkosten bak i svelget, mn muligens tannkremen som utløser kvalmen. Så det blir alltid to tannpuss på morgenen for tiden :P

-iPhone appen-

Jeg tenker hør på legen når det gjelder å bestemme det med sykemelding og hvilken trening du skal droppe nå. Jeg gjorde ikke det sist svangerskap, og da gikk det få dager før jeg gikk på en skikkelig smell. Det er ikke å anbefale! Og det er faktisk ikke verdt det å presse seg for mye. Du skal jobbe masse igjen etter at du har fått barn. Og det å kutte noe av treninga betyr jo ikke å kutte all trening.
Godt poeng! Jeg tok imot 20% sykemelding og dropper hard trening den neste mnd, så får vi se etterhvert. Får et helt annet perspektiv når det gjelder trening nå, det er deilig å roe ned og trene alternativt en periode :)

hvor mye trening gjør dere? jeg har vært slapp og kvalm i det siste så jeg har ikke gjort noe. men nå har jeg begynt å gå hverdag sånn ca 30 min. er det nok eller? noe tips? :p

Etter blødningene mine har jeg kuttet helt, får evt begynne å gå tur. Styrke kan jeg bare glemme :(

Dere som kan får trene!

Jeg er stuptrøtt. Hele familien har forspist seg på pannekake. Jeg sovna på sofaen etterpå. Helt utladet. Vært en litt ekkel førsredag på jobb etter sykemeldingen. Livredd. På do hele tiden. Livredd for å blø.

Det varierer veldig med treningen. Jeg var på spinning på tirsdag, styrke på overkropp i dag, styrke på bein og rumpe i morgen og søndag håper jeg på fjelltur eller spinning :) Lytter til kroppen hva den orker og klarer og lar den avgjøre, foreløpig går det greit, men kjenner det har vært en lang ferie på meg! :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flere som kaster opp/brekker seg når dere pusser tennene? Er jo blitt slitsomt å pusse tenner på morgenen. Prøver å ikke stappe tannkosten bak i svelget, mn muligens tannkremen som utløser kvalmen. Så det blir alltid to tannpuss på morgenen for tiden :P

-iPhone appen-
Ja:). Sånn har det vært her siden ca uke 6:). Nå er jeg i uke 16. 3 dager har jeg klart å unngå å kaste opp..:)

Jepp, den har klips som åpnes og festes rundt vogna. Såg en video om den, der var det vertfall sånn. Har lyst og se den i real life før den blir kjøpt. Er jo så mange og velge mellom! Men dette er en av favorittene så langt :)

Den like jeg! Stor, mange lommer, kan lukkes med glidelås, passende også for pappaen. :)

Hadde ikke skikkelig stelleveske med førstemann, bare ei vanlig slik messenger-veske, med ett rom og alt for liten. Kunne ikke lukke den, så ting ramla jo ut hele tiden.

Glidelås og masse rom er topp! Eget rom til mammating og mat er også viktig.

Den like jeg! Stor, mange lommer, kan lukkes med glidelås, passende også for pappaen. :)

Hadde ikke skikkelig stelleveske med førstemann, bare ei vanlig slik messenger-veske, med ett rom og alt for liten. Kunne ikke lukke den, så ting ramla jo ut hele tiden.

Glidelås og masse rom er topp! Eget rom til mammating og mat er også viktig.

Takk for link! Må inn og lese senere :-)

God morgen :) Flere er som er ganske flat i magen om morningen, men ser gravid ut i løpet av dagen? :-p Blir litt bekymret, men vet jo at det er noe der siden hjerte slår! Er 14+1.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen. Ikkje så mye mage her heller på morgenen ((17+3). Men han kjem seg utover dagen når det er litt mat der i tillegg til baby;)

Back
Topp