Kvalmen kommer tilbake :/

Zazigai

Forelsket i forumet
De siste dagene er kvalmen komt igjen, og den er nesten helt lik slik den var tidligere! Det går greitt på jobb, da har jeg så mye og tenke på, men med en gang jeg kommer hjem og får slappet av litt, kommer den snikende :/ .. Klarer og holde den i sjakk så lenge jeg spiser noe ( ikke søtt !! ) , men kan jo ikke gå og knaske på noe hele tiden, har allerede gått opp 5 kg liksom ... Bah! Håper det gir seg! Ikke noe kult og komme hjem dødsliten fra jobb, legge seg på sofaen for å slappe av, også bli syykt kvalm :( ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Riskaker hjelper veldig for meg iallefall. Tørt, salt og billig! Ikke noe å leve på, men funker ganske greit for å dempe kvalmen :) Håper det gir seg snart, er ikke noe gøy dette her! :(

Riskaker hjelper veldig for meg iallefall. Tørt, salt og billig! Ikke noe å leve på, men funker ganske greit for å dempe kvalmen :) Håper det gir seg snart, er ikke noe gøy dette her! :(

Takk for tips! Begynner å bli noen år siden jeg smakte riskaker, og var ikke så veldig begeistra for de, men verdt et forsøk ;) .. Håper det letter litt for deg også snart :) jeg har "heldigvis" kun kvalmen, har *bankibordet* ikke spydd enda under svangerskapet ! Satser på det holder med kvalmen :)

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Takk for tips! Begynner å bli noen år siden jeg smakte riskaker, og var ikke så veldig begeistra for de, men verdt et forsøk ;) .. Håper det letter litt for deg også snart :) jeg har "heldigvis" kun kvalmen, har *bankibordet* ikke spydd enda under svangerskapet ! Satser på det holder med kvalmen :)

❤️25.1.15❤️
~ OUL 2 sept ~

Tusen takk, håper det jeg også :) de er ikke så veldig smakfulle, men de hjelper! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp