Jula

Ja ;) .. Da jeg bor langt borte fra hele familien min, så har vi funnet ut at de vil komme hit, så slipper vi å stresse så mye ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Svigers bor i samme by, så vi får se om vi blir der eller hjemme, eller en miks av begge deler:) Har på en måte lyst å være hjemme hos oss selv, men blir mindre stress om vi bare er der, så får se:) I fjor dro vi alle hjem til oss etter middagen og åpnet pakkene her, var kjempekoselig:)
Har i alle fall begynt å tenke på julegavene, og funnet ut hva de forskjellig skal få, for er ikke så gira på å vugge rundt på juleshopping høygravid:p

Sent from my iPad using BV Forum

Tanken er å bli ferdig m julegavene i november! Her blir nok d samme som i fjor, middag hos foreldrene mine og pakker opp pakkene hjemme hos oss selv. Elsker tiden fra 1.des og fram til julaften! ;-)

:D

Kjenner jeg gruer meg veldig til jula i år. :p Første gangen jeg er høygravid på julaften. Tror svigermor, mamma og søstern får komme hit og lage middagen i år :p Så får jeg styre med ungene :D :p hehe :p

Vi har "festen" her hos oss, lettest med tanke på pakker og unger :) Jeg skal nok klare å sette inn ribba :D :p

Julegaver ja :) Litt vanskelig :p Jeg får jo aldri svar på det jeg spør om. "tjaaa... Jeg vet ikke jeg" :P hmmm... :P Og slik er det helt frem til lillejulaften når jeg panikk shppper, for da har jeg fått vite hva de ønsker seg :P Dette er de voksne vi snakker om. Kidsa er ikke vanskelige :P

Jula har jeg ikke tenkt så mye på enda, bortsett fra at jeg må komme i gang med julegaver mye før jeg pleier. Skal nok få pyntet til jul, men blir vel litt mindre julerengjøring enn vanlig. Selve julaften hmmm aner ikke.... mulig mamma stiller for vet ikke helt om det er vits å prøve å være vertinne når det er igjen 2 uker til termin. Og nyttårsaften hahaha ja den kan jo bli hvor som helst... Hjemme....sykehus.... den kvelden får jeg nesten ta litt på sparket

Jepp:)
Julegavelista er skrevet og kalendergaver til gutta er bestilt på ebay :p

Det jeg er mest spent på er utbygginga av huset. Der nye kjøkkenet skal stå ferdig før julaften :o
Å vi har ikke begynt å sprenge og bygge ennå.
Skal bygge ut huset med 70-80 kvm :p
Ett hus som er digert nok fra før..
Så dette får bli mannen sitt tidspress ;)
---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Jepp:)
Julegavelista er skrevet og kalendergaver til gutta er bestilt på ebay :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
Woow! Ikke værst! :-)
Send over litt julegavestress energi til meg :-)

Jepps :D Her blir jula hjemme hos oss. Svigers kommer og mamma og pappa + brødrene mine :) Nyttårsfeiringa har vi ikke helt tenkt på enda. :P

Om jeg tenker på jula :p haha har masse planlagt allerede :p vi skal ha jul hos oss, så mamma å pappa kommer å lager julemiddagen sammen med sambo mens jeg sitter å ser på tegnefilmer :D har også julefrokost med søsknene mine som skal være her i år og så skal ordne med det da;) ellers skal jeg bare gjøre minst mulig og kose meg mest mulig;)

<3 VinterPrinsesse <3

Flinke dere er som har startet alt :D

Begynnelsen av desember er det da jeg stort sett starter med alt :P

Send litt motivasjon da :D

Her har vi gjort det enkelt, vi blir hjemme så får de som vil komme og feire sammen med oss :-) Tar en julelunsj med familien på dagtid slik at alle får truffet alle, men likevel får feiret der de ønsker.

Her var planen å ha jula hos oss.. Men.. Skal være sammen med min familie, så stor sjangs for at vi heller reiser til dem.. Får se an formen litt..

Må sjå Ann formen og hva sjukehuset vil.

Åååjaaaa og eg glede meg HEISE!!:D sjøl om eg kjem te å sjå ut som ein kval sikkert.. :-P
Må tenka på å bli ferdi me julegavene tidligare i år einaste.. :-P Men ska ikkje ha folk heima her, berre på besøk so blir ikkje SO travelt håpe eg!:) men glede meg massemasse te jul!! :) elska julo :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Guttene mine på 8 har pappa jul i år:( gruer meg som vanlig til jula uten dem. Jeg Skal feire i lag me kjæresten min og mora Hannes og kansje barna Hannes. Om de ikke skal til mora si i jula. Blir feiring her 3 juledag når mine kommer hjem igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir vi hjemme hele jula. Foreldrene mine bor i nabohuset. Så blir å feire hos de iår.

Back
Topp