SKRAVLETRÅD ❤

Æsj. Føler meg litt teit.
Har vært veldig svimmel de to siste dagene. Sånn at jeg føler jeg har gått og sjanglet. Fikk beskjed om at det nok var fordi fosteret har vokst og klemmer på en åre. Blodtrykket var helt fint. Dette er jo bra, men føler jeg gikk til legen litt unødig da...

1. Mann skal bli storebror

Hei, jeg er ny her på forumet jeg, tenkte jeg skulle prøve å finne utav alt dette her, og tenkte dermed at det var greit å komme meg inn på riktig terminmåned i hvertfall :)
hvordan får dere de nedtellingsgreiene som signatur? :)

Ha en fin fredagskveld folkens! Her er det sofaen som gjelder for meg :)

Lurer på hva som skjer med meg - har nå begynt å tenke på om jeg virkelig vil vite kjønn på ultralyd :D
Tenker litt på den følelsen når man er på føden å får se for første gang!?:p

Ha en fin dag!!:) her skal vi i bryllup :)

Nyttårslykke<3

Hei og hoppsann! Føler dagene flyr avgårde nå, sykt!:D Whoop så er des/januar her;) Men mye er unnagjort gudskjelov..;) Her står sprinkelsengen til tørk, etter noen strøk med maling:D Masse har blitt kjøpt inn til rommet hans, pluss klær og utstyr;) Bare småtteri igjen nå;) Deilig:D Nyte høst/vinter med barnerom og juleforbredelser:)

Bah. Advarsel om syteinnlegg.
Har vært litt mye i det siste, men stress og div. Å idag vokna jeg og var litt uggen i kroppen og frøys osv. Veldig uvanlig til å være meg. Skulle vær me i endel av et utdrikningslag, så jeg kjørte nå avgårde og møtte opp 9 som planlagt. Gikk greit i starten, men så begynte jeg å bli svimmel og rar i kroppen/hodet (her burde varselslampen ha lyst da dette kjennetegner migreneanfall). Bestemte meg omsider for å takke for meg og dra hjem. Måtte bare innom å handle litt først. Var skikkelig uggen og følte oppmerksomheten var alle andre steder enn på veien da jeg kjørte hjem. Heldigvis bare 20 min kjøring. Vel hjemme slengte jeg med nedpå sofaen for å se om d hjalp. Spiste litt osv. La meg til å sove (sov nesten 2 timer), å vokna med DET migrene anfallet. Hele hodet dunka og er svimmel og kvalm og.... Lå bare å grein istad. Hadde rett å slett glemt ut hvor ille d er. Før kunne jeg ha 2-5 anfall i mnd, men nå har jeg ikke hatt anfall på 4-5 mnd. Men d er så grusomt. Ligger på soverommet i mørket og syns synd på meg selv... Mannen er å spiser krabbe hos foreldrene mine. Snill som han er kom han tilbake med ferdig krabbeskive, men ikke der smakte engang.... Bare måtte få ut frustrasjonen...

Har vært litt mye i det siste, men stress og div. Å idag vokna jeg og var litt uggen i kroppen og frøys osv. Veldig uvanlig til å være meg. Skulle vær me i endel av et utdrikningslag, så jeg kjørte nå avgårde og møtte opp 9 som planlagt. Gikk greit i starten, men så begynte jeg å bli svimmel og rar i kroppen/hodet (her burde varselslampen ha lyst da dette kjennetegner migreneanfall). Bestemte meg omsider for å takke for meg og dra hjem. Måtte bare innom å handle litt først. Var skikkelig uggen og følte oppmerksomheten var alle andre steder enn på veien da jeg kjørte hjem. Heldigvis bare 20 min kjøring. Vel hjemme slengte jeg med nedpå sofaen for å se om d hjalp. Spiste litt osv. La meg til å sove (sov nesten 2 timer), å vokna med DET migrene anfallet. Hele hodet dunka og er svimmel og kvalm og.... Lå bare å grein istad. Hadde rett å slett glemt ut hvor ille d er. Før kunne jeg ha 2-5 anfall i mnd, men nå har jeg ikke hatt anfall på 4-5 mnd. Men d er så grusomt. Ligger på soverommet i mørket og syns synd på meg selv... Mannen er å spiser krabbe hos foreldrene mine. Snill som han er kom han tilbake med ferdig krabbeskive, men ikke der smakte engang.... Bare måtte få ut frustrasjonen...
Uff det hørtes vondt ut :( Har ikke migrene, og kan ikke forestille meg den smerten.. Men hodeverk generelt er forferdelig. Håper du er bedre i dag <3

Hei og hoppsann! Føler dagene flyr avgårde nå, sykt!:D Whoop så er des/januar her;) Men mye er unnagjort gudskjelov..;) Her står sprinkelsengen til tørk, etter noen strøk med maling:D Masse har blitt kjøpt inn til rommet hans, pluss klær og utstyr;) Bare småtteri igjen nå;) Deilig:D Nyte høst/vinter med barnerom og juleforbredelser:)
Dagene flyyyyr :D Håper det fortsetter sånn, for jeg gleder meg sånn til lille er her :D

Lurer på hva som skjer med meg - har nå begynt å tenke på om jeg virkelig vil vite kjønn på ultralyd :D
Tenker litt på den følelsen når man er på føden å får se for første gang!?:p

Ha en fin dag!!:) her skal vi i bryllup :)

Nyttårslykke<3
:O Hadde vertfall aldri klart å ikke vite om de hadde sett kjønn. Jeg er SÅ nysgjerrig på hvem som befinner seg inni magen min <3

Hei, jeg er ny her på forumet jeg, tenkte jeg skulle prøve å finne utav alt dette her, og tenkte dermed at det var greit å komme meg inn på riktig terminmåned i hvertfall :)
hvordan får dere de nedtellingsgreiene som signatur? :)

Ha en fin fredagskveld folkens! Her er det sofaen som gjelder for meg :)
Heisann :D Og velkommen til januar! Husker ikke helt hvordan jeg fikk til det med signaturen, husker jeg slet noe veldig. Men hvis du trykker på en av våre som har signatur.. Kommer du inn på sida vertfall :)

Uff det hørtes vondt ut :( Har ikke migrene, og kan ikke forestille meg den smerten.. Men hodeverk generelt er forferdelig. Håper du er bedre i dag <3
Skikkelig ille. Sitter i idag og, men heldigvis ikke like ille som igår. Men det dunker kraftig bare jeg er litt i bevegelse. Så blir en rolig dag idag, å håper jeg er istand til å komme meg på jobb imorgen. så blir det å prøve å stresse ned mer fremover...

Skikkelig ille. Sitter i idag og, men heldigvis ikke like ille som igår. Men det dunker kraftig bare jeg er litt i bevegelse. Så blir en rolig dag idag, å håper jeg er istand til å komme meg på jobb imorgen. så blir det å prøve å stresse ned mer fremover...
Uff :( Ja du må lytte til kroppen! Håper det gir seg ila dagen <3 Klem

Takk for det Molly og takk for svar, jeg får se om jeg klarer å få det til;)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

:O Hadde vertfall aldri klart å ikke vite om de hadde sett kjønn. Jeg er SÅ nysgjerrig på hvem som befinner seg inni magen min <3

Helt enig, nå er jeg så heldig at jeg har hatt 4 ultralyder allerede så jeg vet at det er ei lita jente som driver å danser rundt inni der;)

Uff, det er skikkelig ille, særlig når en ikke kan ta noe for det... er heldigvis lenge siden jeg har hatt migrene, men husker at det er noe jeg virkelig ikke savner!!!

Uff, det er skikkelig ille, særlig når en ikke kan ta noe for det... er heldigvis lenge siden jeg har hatt migrene, men husker at det er noe jeg virkelig ikke savner!!!

Ikke noe å savne nei;) Håper snart det slipper taket. Men det er ihvertfall lettere. Blir ikke så dårlig av å se på skjermen nå.

Nettopp vert på kino date med kjæresten ❤️ elsker når vi finner på sånne ting, blir vell bare mindre av det frammover ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Nettopp vert på kino date med kjæresten ❤️ elsker når vi finner på sånne ting, blir vell bare mindre av det frammover ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Det trenger ikke å bli så mye mindre, det bare krever mer planlegging :-)
Klarte å få alle på overnatting forskjellige steder i helgen foruten de to eldste gutta som regjerte heimen alene :-) (19 og 14) fikk sneket meg til en tur for å besøke min kjære som måtte bli igjen i Stavanger pga jobb.
Tenker jeg må ta med en av de store og kjøpe ekstra hotellrom når nurket blir født,s kal jeg kjøre sånne stunt :-)

Ser mange ønsker å vite/alt vet kjønnet hva er grunnen til det?
Her har vi bestemt oss for å ikke ville vite, kan jo være at pga jeg har begge kjønn fa før så er det mindre viktig så lenge babyen blir frisk :-)

Skjønner deg godt.
Har sjeldent anfall selv men de er overlevbare, gubben mister syn og taleevne når han har migrener så syns synd på de som har heftige anfall :-)
Ser på han hvor ille det virkelig kan være, mine øyenprikker og smerter er ille nok, men å ikke få sovd seg gjennom anfallene er skikkelig irriterende og smertefullt :-/ :-)

Første dag på jobb etter ferien i dag - litt spent på å komme på jobb med babymage! :D Mange som ikke vet det ennå. Hm, må finne noen klær som fremhever magen litt... ;)

Back
Topp