Din taco

Har faktisk spist taco i dag. Og den må selvfølgelig lages i min faste rekkefølge. Som er:
Lefse, kjøttdeig, ost, salat, agurk, mais, dressing, ekstra lett rømme, taco saus, og til slutt knust taco chips på toppen :D nammi :D :D :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker kjøtt i biter stekt med paprika og rødløk, i lefser, med vanlig tilbehør.

Hjemmelaget guacomole er et MUST! :-) Ellers agurk,tomat,paprika,løk,ost og salat. Pluss saus og rømme :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hær har vi lefser. Rømme. Ost agurk mais sallat paprika eg brukar ha chilisås på nam nam. Faktigst så var det længe siden vi hade taco Kanske jag skall ha det till middag imon.

Vi bruker bare kyllingkjøttdeig omtrent! Blitt standarden hjemme hos oss , er absolut best :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjøttdeig med spicemix hot, shell og lefser, nacho chips, løk, ost, mais, salat, agurk, dressing, salsa saus og rømme :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har faktisk spist taco i dag. Og den må selvfølgelig lages i min faste rekkefølge. Som er:
Lefse, kjøttdeig, ost, salat, agurk, mais, dressing, ekstra lett rømme, taco saus, og til slutt knust taco chips på toppen :D nammi :D :D :D

Se der ja, nam nam:)
Kjenner jeg blir sulten av denne tråden:P

Hjemmelaget guacomole er et MUST! :) Ellers agurk,tomat,paprika,løk,ost og salat. Pluss saus og rømme :)

Det er godt ja, men klarer ikke lage den noe spesielt god selv. Forsyner meg grovt av guacomole når min svigerinne lager det:P Jeg har prøvd å kopiere, men neeeida..blir ikke det samme;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hær har vi lefser. Rømme. Ost agurk mais sallat paprika eg brukar ha chilisås på nam nam. Faktigst så var det længe siden vi hade taco Kanske jag skall ha det till middag imon.

Passer jo fint på en lørdag det;)
Vi skal ha det i morgen iallefall:D

Vi bruker bare kyllingkjøttdeig omtrent! Blitt standarden hjemme hos oss , er absolut best :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Blir jo sunnere også:D Iallefall sammenlignet med vanlig kjøttdeig.

Ååh taco er lenge siden vi har hatt nå ! Vi bruker alltid lefsene syntes det er best! Vi har kylling kjøttdeig,mais,salsA,cherrytomat,salat,løk,agurk,paprika og rømme. Kun jeg som spiser rømme da, Og vi pleier å variere litt med kjøttdeigen har vanlig kjøttdeig innimellom men kylling kjøttdeig er best blir mer smak syntes jeg :D

Vi har enten:
Crispy chicken biter med nachochips, bønner og mais stekt i ovnen til, og salsa og ostesaus og rømme (han har salat, usj)

Nacho med kjøttdeig i krydderblanding, med bønner og mais i og chips på toppen og så ost og inn i ovnen og salsa og rømme til(han har salat til)

Kjøttdeig stekt i salsa og mais og bønner inni lefser som rulles og legges i ildfast form med ost over, og så og rømme og ostesaus til (han har salat)

Men nå mens jeg har vært gravid har jeg ikke taklet lukten av tacokrydder så vi har laget "falsk taco" som vi klasser det. Er stekt kjøttdeig som vi krydrer selv med pepper, chilli, hvitløk og har sammen med bønner og mais, så har vi de oppi de der lefseskålene med rømme, salsa, ost, og stekte nacochips (han har salat til).

Ja og forresten, jeg liker ikke salat.

Mannen spiser kun taco med kjøttdeig og ost i lefse. Er nesten for ille å skjære opp så
masse forskjellig til meg da. Han er jo ikke normal :p

Her varierer det litt hva jeg bruker. Går litt i perioder. Som regel har jeg lefse, men har kommet frem til at Shell er undervurdert, så nå kjøper jeg innimellom. Skal absolutt prøve det trikset med knuste Shell i lesa :D

Jeg har også begynt å kjøpe de lefsene som er formet som Shell. Veldig ok.

Ellers varierer jeg med kjøttdeig og kylling. Har alltid masse rømme, ost, purre, mais og agurk :-) Tåler ikke tomat, og salatblader har jeg bare droppa siden jeg brukte så lite av det. Når jeg bruker kylling i tacoen hender det jeg steker den med løk og paprika. Nam Nam.

Av og til har jeg Nachos med ost på siden også.

Elsker taco ass. Må ha det i morgen, kjenner jeg ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Når det er bare meg og tenåringen vår hjemme, så lager vi "kjøpetaco", med pulverpose og ferdig saus, skjell og lefser, kjøttdeig, ost, rømme, agurk, løk, paprika, mais, ananas osv.
Når mannen også er hjemme, så lager vi alt fra bunnen, også lefsene. Det hender vi kjøper skjell da, som vi knuser og strør på toppen :) Men da lager vi tacogryte, hvor alt er blandet sammen, så lager vi krydderblanding selv, saus lager vi selv, salsa og jeg husker ikke hva det heter alt. Mannen min er inspirert av Hellstrøm, så tror vi har grunnoppskriften fra han :)

Back
Topp