Aktive babyer!!!!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Flere med veldig aktive babyer her? Er 19+5 idag å gud å baby har vært aktiv siden mandag! Før var det bare spark når jeg hadde lagt meg, men nå er det spark ofte og jevnt ut over hele dagen!!:p hu er såå aktiv!!! Kjempe koslig:)

<3 VinterPrinsesse <3

Så herlig :D her er han litt aktiv flere ganger om dagen. Kjenner det mest viss jeg legger meg på rygg å kjenner etter. Også sparker han når jeg sitter litt forovervendt :)

Kjenner frøkna i magen igjennom hele dagen her også :) men spesielt om natta og morningen..bruker opptil 2 timer på å sove fordi hu er så ivrig inni der :D

Kommer ann på leiet på den lille. Mye aktivitet for å si det mildt, men kjenner ikke spakt hvis det er mot ryggen. Her hender det seg at magen danser :p

<3 29.12.14 <3

Mest om kvelden og etter jeg har spist, men kjenner det plutselig på jobb også.:)

1. Mann skal bli storebror

Min er veldig aktiv :) 17+4 her. Kjenner bevegelse etter hvert måltid :P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

16+5 her. Kjenner liv tre ganger om dagen :p En liten kort stund om morgenen etter dobesøk, en gang mellom 12-15 og siste gang mellom 20 og 22. :p

Jeg er 17+2 og kjenner spark hver morgen, og hvis jeg legger meg ned etter middag. I dag kunne jeg kjenne at magen flyttet på seg når jeg la hånden på utsiden, men det skjer ikke ofte eller lenge nok til at samboer får kjent, men er sikkert ikke så lenge til han og får kjenne :D

Full aktivitet hele dagen her, med noen sove pauser :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

jepp jepp og i dag er første dagen jeg har løpt på do etter en steppeøkt på blæra !!! haha og tror hu liker det for hu har holdt beina der (vil tro det er beina når det er så kraftig)hele dagen :D

jepp jepp og i dag er første dagen jeg har løpt på do etter en steppeøkt på blæra !!! haha og tror hu liker det for hu har holdt beina der (vil tro det er beina når det er så kraftig)hele dagen :D
Haha merker det selv når jeg går så er det akkurat som baby bruker blæra som trampoline:p må tisse hele tiden!

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg ser magen røre på seg når hun sparker.. Pappan ser det også, og har kjent spark et par dager. Tror han synes det er morsomt! Og om hun snur seg inni der så buler magen ut, mulig det er rumpa hun dytter ut :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Ingenting foreløpig :( Begynner å bli utålmodig kjenner jeg.. Men men.. Er bare 17+5 og morkaka foran, så får vel smøre meg med enda litt tålmodighet :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Ifølge oul er han veldig aktiv men har en morkake som ligger fremme med magen så kjenner ikke så mye pga det. Men kjenner litt spesielt på kvelden når jeg har spist og hvis jeg sitter i spesielle stillinger:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg ser magen røre på seg når hun sparker.. Pappan ser det også, og har kjent spark et par dager. Tror han synes det er morsomt! Og om hun snur seg inni der så buler magen ut, mulig det er rumpa hun dytter ut :D

Mamma for første gang i des/jan <3
Hehe ja hu mi stakk også rumpa ut igår :p
Idag har jeg fått kjenne 10 min gymnastikk inni der:p

<3 VinterPrinsesse <3

Lille My(ja lever opp til det kallenavnet så langt) har funnet ut at kl 23 hver kveld er det gøy å ha show for mamma, akkurat da jeg liksom skal sovne så skal det turnes :D gjerne med innlagte hopp på blære som selv om den er nytømt kjennes sprengfull ut akkurat da. Litt moro å kjenne at hun nå begynner å ha ett mønster for sove og våkentid :)

Back
Topp