På å få brev om når jeg får tidlig ultralyd! Er så spent og håper på å få se et bankende hjerte snart
Er 6+6 i dag 
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går å venter jeg også. Like spennende hver dag å se om det ligger noe i postkassa![]()
Så kjedelig å vente på sånne ting. Du kan ikke ringe dit å høre da, kanskje du får vite det over tlf. Jeg ringte bare, og de ga meg time over tlfÆsj, kom ikke noe brev i posten i dag heller!
Så kjedelig å vente på sånne ting. Du kan ikke ringe dit å høre da, kanskje du får vite det over tlf. Jeg ringte bare, og de ga meg time over tlf![]()
Så braGjorde som du sa jeg! Ringte og har time på tirsdag! Da er jeg 7+4. Hvis alt er bra skal vi hvertfall se et bankende hjerte
Men har man krav på fri fra jobben til slik? Har fått time kl. 13.30 og jeg jobber den dagen til 15.30. Er 45 min til sykehuset pluss at jeg må plukke opp mannen på veien! Men han jobber på veien dit, så det tar ikke lang tid.
Men har man krav på fri fra jobben til slik? Har fått time kl. 13.30 og jeg jobber den dagen til 15.30. Er 45 min til sykehuset pluss at jeg må plukke opp mannen på veien! Men han jobber på veien dit, så det tar ikke lang tid.
Går fortFikk brev i postkassa i dagmeen, er så lenge til den timen. Ikke før 8 sep. 3 (TRE) UKER det
![]()
Joda. Gjør vel detGår fort
TuMmY LoVe
Så bra du ringte![]()
Her ringte de dagen etter legen sendte henvisning. Men jeg må enda vente et par uker. Er en uke mindre på vei enn deg da
Så spennende med tirsdag![]()
Så morsomt at du har fått time allerede!
Tror du har krav på det ja, hvis man jobber 100% har man krav på fri til lege/tannlege/behandling etc.
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Ja det tror jeg. Går vel under legenesøk det der, og da får man vel "kortperm m/lønn"?
Jente 2003
? - 2015![]()