Venter spent!

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
På å få brev om når jeg får tidlig ultralyd! Er så spent og håper på å få se et bankende hjerte snart :) Er 6+6 i dag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Går å venter jeg også. Like spennende hver dag å se om det ligger noe i postkassa:p

Går å venter jeg også. Like spennende hver dag å se om det ligger noe i postkassa:p

Samme her! Blir like utålmodig hver gang det ikke ligger noe der! :p Men i dag har jeg bestemt at det skal komme ;)

Æsj, kom ikke noe brev i posten i dag heller!

Æsj, kom ikke noe brev i posten i dag heller!

Så kjedelig å vente på sånne ting. Du kan ikke ringe dit å høre da, kanskje du får vite det over tlf. Jeg ringte bare, og de ga meg time over tlf:)

Så kjedelig å vente på sånne ting. Du kan ikke ringe dit å høre da, kanskje du får vite det over tlf. Jeg ringte bare, og de ga meg time over tlf:)

Gjorde som du sa jeg! Ringte og har time på tirsdag! Da er jeg 7+4. Hvis alt er bra skal vi hvertfall se et bankende hjerte :D

Så bra du ringte:)
Her ringte de dagen etter legen sendte henvisning. Men jeg må enda vente et par uker. Er en uke mindre på vei enn deg da;)
Så spennende med tirsdag:)

Men har man krav på fri fra jobben til slik? Har fått time kl. 13.30 og jeg jobber den dagen til 15.30. Er 45 min til sykehuset pluss at jeg må plukke opp mannen på veien! Men han jobber på veien dit, så det tar ikke lang tid.

Men har man krav på fri fra jobben til slik? Har fått time kl. 13.30 og jeg jobber den dagen til 15.30. Er 45 min til sykehuset pluss at jeg må plukke opp mannen på veien! Men han jobber på veien dit, så det tar ikke lang tid.

Ja det tror jeg. Går vel under legenesøk det der, og da får man vel "kortperm m/lønn"?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Så morsomt at du har fått time allerede!;)

Tror du har krav på det ja, hvis man jobber 100% har man krav på fri til lege/tannlege/behandling etc.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Fikk brev i postkassa i dag:) meen, er så lenge til den timen. Ikke før 8 sep. 3 (TRE) UKER det:eek:

§ 12-1.Svangerskapskontroll
Arbeidstaker som er gravid har rett til fri fra arbeidet med lønn i forbindelse med svangerskapskontroll dersom slike undersøkelser ikke med rimelighet kan finne sted utenfor arbeidstiden.

Så bra du ringte:)
Her ringte de dagen etter legen sendte henvisning. Men jeg må enda vente et par uker. Er en uke mindre på vei enn deg da;)
Så spennende med tirsdag:)

Plutselig er det din tur :D Spennende med ultralyd altså!!

Så morsomt at du har fått time allerede!;)

Tror du har krav på det ja, hvis man jobber 100% har man krav på fri til lege/tannlege/behandling etc.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Man har faktisk ikke rett på fri til lege/tannlege etc. ihht. arbeidsmiljøloven, men de aller fleste arbeidsplasser har avtaler om velferdspermisjoner som dekker dette. Svangerskapskontroller har man derimot lovfestet rett til fri med lønn til.

Back
Topp