Flere?

Mamma til 4

Elsker forumet
Er det flere enn meg som ikke har sett eller hørt babyen enda, tenker da på hjerte lyd, ul... har noen kjent liv tidlig men ikke kjent No siden?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke sett babyen enda, men hørte hjertelyd noen sekunder hos jordmor i uke 11+5.
Nå begynner jeg å kjenne krabaten og har hele tiden følt meg gravid så ingen tvil om det egentlig :-D

Når begynte du å kjenne liv ? Har ikke hørt hjertet eller No jeg :/

Sikkert fordi det er 3 gang så da hadde jeg første kontroll i uke 10 og ikke igjen før uke 17 , først da får jeg nok høres hjerte

Har vært på 2 ul og sett hjertet banke og lille røre på seg. Hørte ikke hjertelyden før i går :) Er litt mer virkelig når man hører enn når man ser, synes nå jeg :) Er forresten 17+5 i dag :)

Liv har jeg kjent veldig lite til. Har mest sannsynlig morkaka på fremsiden på livmoren :)

Er også 4. gangs gravid :)

Jeg fikk høres den rundt 12 uker med de to andre ♡ men ingen ting nå, syns det er utrolig kjedelig å vente så lenge! Også er jeg sikker på at jeg kjente liv ved uke 12 men har kjent lute siden :/

Nr 2 her. Har hatt 2 UL og hørt hjertelyden to ganger etter UL. Nå er det 6 dager til OUL. Jeg har kjent spark siden begynnelsen på uke 15.

Nr 2 her. Har hatt 2 UL og hørt hjertelyden to ganger etter UL. Nå er det 6 dager til OUL. Jeg har kjent spark siden begynnelsen på uke 15.
Jeg kjente bevegelser i uke 12, men bekymrer meg nå fordi jeg ikke har kjent No på lenge :/ er bare så redd for at noe er galt :/ føler meg ikke gravid på noen måte og syns ikke magen vokser lengre :/

Jeg kjente bevegelser i uke 12, men bekymrer meg nå fordi jeg ikke har kjent No på lenge :/ er bare så redd for at noe er galt :/ føler meg ikke gravid på noen måte og syns ikke magen vokser lengre :/

Kan det hende at morkaken din har flyttet seg og vokst foran magen da?
Er det lenge til du skal til JM eller UL?

Back
Topp