☆☆IKM 36☆☆

IKM 4. September. Ska sjekke om egglederne er tette til uke, håper d bli gjøre susen...å at det ikke er noe som er helt tett...

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Hva gjør dere for å bli gravide? :)
Temper, el test, andre ting? :)

Her gjør vi egentlig ikke noe annet enn å hoppe i høyet annen hver dag. Tenkte kanskje å prøve solvipet (eller hvordan det skrives) har el på mandag om en uke, er det passende tid å starte nå da tro?
Brukte el test forrige pp, men syntes det bare ble stress. Og test streken ble aldri like sterk som kontroll streken så jeg ble usikker og ja. Det var ikke noe for meg:)

Hva gjør dere for å bli gravide? :)
Temper, el test, andre ting? :)
el test.og prøver at gubben ikke tar på seg jobb i el tiden(jobber borte)☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kaster meg på her jeg :) IKM 1 sept, pp 4 ! Litt usikker på når EL og IKM er siden det ble kluss i syklusen etter to "stabile" siden pilleslutt i april. Håper det klaffer for oss alle og lykke til damer :)

velkommen og lykke til:)

Ikm 2 sept her. Blir pp 4, håper det klaffer snart, er så utålmodig :P

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

IKM Tirsdag 2 sept. 1pp etter MA i uke 15 i april. Fikk ikke tr før etter 12(!)uker, så er godt å være i gang igjen :) Lykke til alle sammen :)

IKM Tirsdag 2 sept. 1pp etter MA i uke 15 i april. Fikk ikke tr før etter 12(!)uker, så er godt å være i gang igjen :) Lykke til alle sammen :)
så trist å høre! men velkommen hit,og måtte spiren klamre seg fast neste gang:)

så trist å høre! men velkommen hit,og måtte spiren klamre seg fast neste gang:)

Takk og det samme til deg:) blir spennende å se.

Hva gjør dere for å få tiden til å frem til el og ikm?

Jeg syntes tiden går aalt for sakte. Nå har jeg ferie frem til mandag så da går vell tida litt fortere igjen. Har to barn på 3 og 4år så tida går vanligvis alt for fort her :p

Hei :-) Jeg har IKM 6. september, og dette er PP 3... Gikk på første PP sist, så vi var jo bare SÅÅ klare for at det skulle klaffe fort nå da... Lurer liksom fort på om noe er galt selvfølgelig, men det er jo helt vanlig at det tar noen PP. Jeg temper og bruker El-tester, genialt med den kombinasjonen, jeg har jo stålkontroll på når EL er :-) Og her slipper ikke mannen billig unna, vi humper hver dag før og under EL...

velkommen hit,ja vi skulle alle vært gravid helst i går:)

Hva gjør dere for å få tiden til å frem til el og ikm?

Jeg syntes tiden går aalt for sakte. Nå har jeg ferie frem til mandag så da går vell tida litt fortere igjen. Har to barn på 3 og 4år så tida går vanligvis alt for fort her :p
snart begynner el testing...noen dager fri og så begynner g testingatiden mellom el og ikm er værst

IKM 3.sept PP1 :)

snart begynner el testing...noen dager fri og så begynner g testingatiden mellom el og ikm er værst

Ja den tida mellom el og ikm er pinefull! Jeg bestemmer meg jo hver pp for ikke å teste før ikm, men går på opptil flere smeller! Har faktisk testa så tidlig som 8dpo :p så spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg denne pp :p
Sist pp hadde jeg en kjemisk graviditet. Fikk 2positve cb+ tester, samt to tyrkiske clear and new tester. Men de wondfo testene var alle negative, og er kun de jeg har nå så tror jeg må kjøpe noen cb tester, men ikke før ikm for da blir de brukt opp før ikm :p

Hei :) Jeg har IKM 6. september, og dette er PP 3... Gikk på første PP sist, så vi var jo bare SÅÅ klare for at det skulle klaffe fort nå da... Lurer liksom fort på om noe er galt selvfølgelig, men det er jo helt vanlig at det tar noen PP. Jeg temper og bruker El-tester, genialt med den kombinasjonen, jeg har jo stålkontroll på når EL er :) Og her slipper ikke mannen billig unna, vi humper hver dag før og under EL...

Så deilig for deg :) jeg syntes el test ble kun stress da jeg prøvde det forrige pp. De ble aldri helt positive på meg, men hadde tydeligvis el alikevell da jeg hadde en kjemisk graviditet! Jeg ble jo kjempe urolig og trodde ikke at jeg hadde hatt el pga streken aldri ble like sterk som kontroll streken.
Temping har jeg aldri prøvd men vet at jeg har veldig lav kroppstemperatur normalt (36,3 - 36,6) så når jeg har 37 i temp er de gangene jeg er forkjølt eller lignende og er i dårlig form. 37,5 og jeg er ferdig. Vet du om dette har noe å si for om jeg kan tempe?

Back
Topp