Natron-test

Scyllia

Blir kjent med forumet
"Ta 2 ss natron i en kopp, og tiss oppi dette. Om det begynner å bruse som brus, tyder dette på en gutt, og om det ikke skjer noe særlig tyder dette på en jente."

Man skal ikke røre i "mixen"

Ifølge en amerikansk side viser det at 9 av 10 av de som hadde tatt testen, fikk rett resultat. Var et stoff eller noe i urinen som reagerte med natron hvis det var gutt, derfor bruste det står det.

Någon som har prövat redan? Jag prövade igår och det brusade massor! Ser ut som det blir en liten gutt :)

jeg tok min til morgenen i dag ( tenkte at urinen måtte være ukonsentrekt), så tisset i koppen med en gang jeg sto opp, og det skjedde ingenting. Så da venter jeg ei jente da eller? :p

måtte ta den jeg også, og som d kinesiske fødselskartet sier også, så tyder d på jente ;) så d blir spennende d... :P

Jeg tok den sist jeg var gravid og det stemte :) Skal også ta den i dette svangerskapet, artig med slike tester ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg testet "jente".. :)

har gutt fra før av, men testet ikke da, så vet ikke det funker for meg.. spennende å se :D

"Ta 2 ss natron i en kopp, og tiss oppi dette. Om det begynner å bruse som brus, tyder dette på en gutt, og om det ikke skjer noe særlig tyder dette på en jente."

Man skal ikke røre i "mixen"

Ifølge en amerikansk side viser det at 9 av 10 av de som hadde tatt testen, fikk rett resultat. Var et stoff eller noe i urinen som reagerte med natron hvis det var gutt, derfor bruste det står det.

Någon som har prövat redan? Jag prövade igår och det brusade massor! Ser ut som det blir en liten gutt :)

Sniker fra februar, denne låner jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som har prøvd dette og det har bruset ?? Føler det er få som tar denne testen og får resultatet gutt ? :-)

15 Mars 2015

Hos meg skjedde ingenting.
Så både natrontest og kinesisk fødselskart sier jente :)

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Da har jeg tatt testen jeg også ;) Det tyder på gutt, for her bruste det veldig :P
Tatt en test i Gravid-appen. Den viste også gutt. Det kinesiske fødselkartet viste jente.
Så får nå se hva det blir etter OUL ;)

Noen som har prøvd dette og det har bruset ?? Føler det er få som tar denne testen og får resultatet gutt ? :-)

15 Mars 2015
Jeg tok den, og det bruste..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg ble det hvitt skum. Betyr vell gutt det da?

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har hørt at denne testen må tas etter 10 uker for å gi "korrekt resultat" (i den grad det r mulig;)) dette fordi kjønnene utvikler seg likt før dette. Vet ikke om det stemmer:) Jeg er i uke 10 og fikk jenteresultat. Stemmer med kinesisk horoskop og også med magefølelsen ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp