Ja ikke vet jeg;-)
Har jo ikke kjent noe enda så....
Kanskje du har det, men ikke visst at det var det det var
Termin 4. januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke vet jeg;-)
Har jo ikke kjent noe enda så....
Vi får håpe detJeg er akkurat like langt som deg og det eneste jeg har kjent er luft...Er også førstegangsfødende og håper lilleskatten gir seg til kjenne snart!
![]()
Hehe. Ja ingen som vet. Gleder meg til jeg VET at det er babyen som gir liv fra segKanskje du har det, men ikke visst at det var det det varEr jo veldig subtilt i begynnelsen. Akkurat som farrisbobler som sprekker i magen. Litt sånn flutter.
Termin 4. januar![]()
Hurra. Tror kanskje jeg har kjent d en stund uten å vite at d er d. Men igårkveld da jeg la meg så både så og kjente jeg det. Til og med mannen så d på magen. Deilig altså.
Hehe. Ja.Der ser du!
Termin 4. januar![]()
Hehe. Ja rart når sånn skjerJa, det er veldig rart alt sammenDet rareste for meg er at magen er blitt så kompakt at jeg ikke kan reise meg, gå ut av biler og sitte sånn som jeg vanligvis gjør. Vanskelig å spise ved sofabordet, f.eks, for magen gjør sånn at ikke jeg kan bøye meg sammen, hvis du skjønner
Termin 4. januar![]()
Hehe. Ja rart når sånn skjer![]()
Min mage er ikke så veldig stor enda da. For klarer fremdeles å holde d skjult selv om jeg er 18+1![]()
I går fikk vi også vite at morkaka ligger foran. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet!Med første kjente jeg ikke noe før i uke 21 pga forranliggende morkake.
Denne gang har jeg kjent sporadiske bevegelser fra uke 14. Men nå kjenner jeg ofte.
I går fikk vi også vite at morkaka ligger foran. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet!Kjente du mye liv etter uke 21, eller er det sånn at man generelt kjenner mindre liv gjennom hele sv.skapet når morkaka ligger sånn?
Ok, da er det vel bare å vente og se.Jeg har fått vite det sammemed førstemann lå morkaken mot ryggen min og jeg kjenner ingen forskjell denne gangen
kjenner masse liv nå og mannen har også kjent spark utenpå magen (uke 20). Er nok forskjellig hvor godt man kjenner spark med morkaken mot magen, men trenger ikke bety at man nesten ikke kjenner noe, det har iallefall jeg merket
Sent from my iPhone using BV Forum