Er det bare meg

Ja ikke vet jeg;-)
Har jo ikke kjent noe enda så....

Kanskje du har det, men ikke visst at det var det det var:) Er jo veldig subtilt i begynnelsen. Akkurat som farrisbobler som sprekker i magen. Litt sånn flutter.

Termin 4. januar :)

Kanskje du har det, men ikke visst at det var det det var:) Er jo veldig subtilt i begynnelsen. Akkurat som farrisbobler som sprekker i magen. Litt sånn flutter.

Hehe. Ja ingen som vet. Gleder meg til jeg VET at det er babyen som gir liv fra seg:-)

Førstemann kjente jeg boblene og smådult i uke 16/17, denne gangen kom boblene litt sporadisk fra uke 14 og hadde skikkelige dumt fra uke 17, da kjente jeg og utenpå magen og det har mannen gjort og.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Mener å tror jeg kjenner noe, men tør aldri være sikker :p Er 16+3 idag og har morkaken på fremre vegg.. Ikke kjent noe på utsiden iallefall :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

I morgen er jeg 17 uker og jeg har ikke kjent noe enda. Så venter i spenning :)

Med førstemann kjente jeg det rundt uke 16-17. Nå har jeg kjent det 4 ganger og er 15+5.

Det er veldig individuelt, kommer helt an på om du er høy og slank, hvor morkaken ligger, om livmoren ligger bak mot ryggen eller helt frem... Så ikke tenk så mye på det :)

Ja, det er veldig rart alt sammen:) Det rareste for meg er at magen er blitt så kompakt at jeg ikke kan reise meg, gå ut av biler og sitte sånn som jeg vanligvis gjør. Vanskelig å spise ved sofabordet, f.eks, for magen gjør sånn at ikke jeg kan bøye meg sammen, hvis du skjønner:p

Ja, det er veldig rart alt sammen:) Det rareste for meg er at magen er blitt så kompakt at jeg ikke kan reise meg, gå ut av biler og sitte sånn som jeg vanligvis gjør. Vanskelig å spise ved sofabordet, f.eks, for magen gjør sånn at ikke jeg kan bøye meg sammen, hvis du skjønner:p

Hehe. Ja rart når sånn skjer:-)
Min mage er ikke så veldig stor enda da. For klarer fremdeles å holde d skjult selv om jeg er 18+1:-)

Hehe. Ja rart når sånn skjer:-)
Min mage er ikke så veldig stor enda da. For klarer fremdeles å holde d skjult selv om jeg er 18+1:-)

Ja, det er få tilfeller der jeg kan skjule at det er noe på gang:D er ikke blitt veldig stor, men det er ingen tvil om at jeg er preggo:) er 19+2 (3 i følge termin:) )

Jeg er usikker på om jeg har kjent noe. Det er litt frustrende. Sist kjente jeg ingenting før dagen etter UL. Men d er jeg helt sikker på at var litt psykisk, at jeg ikke helt turte å tro på noe før etter UL. Men da kjente jeg en masse;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Med første kjente jeg ikke noe før i uke 21 pga forranliggende morkake.

Denne gang har jeg kjent sporadiske bevegelser fra uke 14. Men nå kjenner jeg ofte.
I går fikk vi også vite at morkaka ligger foran. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet! :) Kjente du mye liv etter uke 21, eller er det sånn at man generelt kjenner mindre liv gjennom hele sv.skapet når morkaka ligger sånn?

I går fikk vi også vite at morkaka ligger foran. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet! :) Kjente du mye liv etter uke 21, eller er det sånn at man generelt kjenner mindre liv gjennom hele sv.skapet når morkaka ligger sånn?

Jeg har fått vite det samme :) med førstemann lå morkaken mot ryggen min og jeg kjenner ingen forskjell denne gangen :) kjenner masse liv nå og mannen har også kjent spark utenpå magen (uke 20). Er nok forskjellig hvor godt man kjenner spark med morkaken mot magen, men trenger ikke bety at man nesten ikke kjenner noe, det har iallefall jeg merket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått vite det samme :) med førstemann lå morkaken mot ryggen min og jeg kjenner ingen forskjell denne gangen :) kjenner masse liv nå og mannen har også kjent spark utenpå magen (uke 20). Er nok forskjellig hvor godt man kjenner spark med morkaken mot magen, men trenger ikke bety at man nesten ikke kjenner noe, det har iallefall jeg merket :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, da er det vel bare å vente og se. :) Godt å høre at det ikke nødvendigvis er sånn at man kjenner veldig lite!

Jeg kjente lillemann for første gang nå i uke 17, det er som de sier, kjennes ut som en liten fiskehale slår borti inni magen :)
Det var for "tilfeldig" for å være luft og kom aldri luft ut, så :p
Lillemannen min har det enten trangt eller er ganske aktiv allerede :p
Kjenner irregulære spark 1-4 ganger ca annenhver dag minst :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Back
Topp