Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Har tatt noen eggløsningstest er bare for å "prøve" :)
Begynte å miste litt mote den 31 juli siden den ikke ble noe sterkere siden jeg trudde jeg ventet eggløsning rundt den tiden :/
MEN i går ble den plutselig litt sterkere å både jeg og mannen ble overlykkelig å vi ble begge veldig opptimistisk igjenn :D
Har hatt en del verk ved høyre eggleder og hatt en del det jeg tror kan være eggløsningslim med litt blodspor :)

Begynte å bli litt bekymret for at det var starten på tr i går men i dag har det ikke vært antydning til blod eller andre brunt utflod å var ikke noe i går heller ;)

Skal ta en ny eggløsningstest i ettermiddag så får vi se om den blir sterkere ;)
Aksjer er vertfall lagt inn annen hver dag til nu i to uker å vi skal fortsette ennå i to uker til ;)

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 

Vedlegg

  • 1406959109505.jpg
    1406959109505.jpg
    16,3 KB · Visninger: 29
Huff...formen er ikke helt bra :/ litt kvalmen, trøtt å sliten etter en del murringe i rygg å mage...
Å så har jeg hatt noen merkelige "strålinger" nedover høyre lår :eek:
dag 4 på provera i dag så da e det bare æ vente på at mensen (ikke) skal komme ;)

Gutt 06 ❤ Jente 08 ❤ Håper på ett lite mirakel 2015 ❤
 
Siden jeg ikke tester eller temper etter eggløsning så må jeg bare gå ut i fra gjennomsnitt syklus på 28 dager å i følge den skal jeg ha mens 14 august...altså om 7 dager...
I dag må jeg si at jeg sliter litt... mye kvalm, mye murring i mage og rygg og veldig mye "stråling" nedover høyre lår..
Føler meg trøtt og sliten men ikke på en influensa måte :p
Gru/gleder meg til å teste etter ikm i neste uke ;)
Krysser alt som kan krysses uten om bena siden vi ennå har sex annen hver dag ;)

Gutt 06 ❤ Jente 08 ❤ Håper på ett lite mirakel 2015 ❤
 
Ja og for ikke å snakke om super ømme brystvorter og følsomme brystet :O

Gutt 06 Jente 08 Drømmer om ett lite mirakel i 2015
 
I dag blei jeg litt skuffet...gikk på do å da kom det bittelitt brunlig utflod på papiret men alle de andre dobesøkene etter det så har det ikke vært noe...ska tru hva dette er? Hadde jo litt blodspor i slimet rundt antatt eggløsning den 31 juli å 1 august...å nu en brunlig utflod 7 dager etter... skal tru hva dette er...håper virkelig ikke at mensen kommer nå 5 dager før tiden :eek:

Gutt 06 Jente 08 Drømmer om ett lite mirakel i 2015
 
Krysser fingrene for at det ikke er tr og at du snart får positiv test! Synes det høres lovende ut med alle symptomene som du har :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for at det ikke er tr og at du snart får positiv test! Synes det høres lovende ut med alle symptomene som du har :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Krysser fingrene for det ja ;)

Gutt 06 Jente 08 Drømmer om ett lite mirakel i 2015
 
I dag kom det mere brunlig blod men ikke annet enn på papiret...trenger ikke tampong ennu å har en stikkende smerte på høyre side nede ved lysken...
Mensen skal jo ikke komme før om 5 dagers tid :(

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Holder på bli sprø :p
I går kveld så var "blødningen" helt borte fra 8 på kvelden til i mårrest...Nå er den kommet tilbake igjenn men fortsatt ikke noe annet enn brunt...:/ Har fortsatt ikke mens smerter men har den "stikkingen" på høyre side ved egglederen/lysken...
Kvalmen er nesten ikke til å holde ut... :(

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Høres ikke bra ut. Hvis du hadde vært gravid utenfor livmoren vil som regel smertene komme fra uke 5 sa min Gyn. Du har ikke feber?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Høres ikke bra ut. Hvis du hadde vært gravid utenfor livmoren vil som regel smertene komme fra uke 5 sa min Gyn. Du har ikke feber?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Nei ingen feber.. kom litt brunt blod igjen tidligere i dag å så er det borte igjenn...murringer som kommer å går...er jo til å bli sprø av dette :p

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Ja, det skjønner jeg. Du kan jo ta en g test om tr ikke kommer som ho pleier?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Ja, det skjønner jeg. Du kan jo ta en g test om tr ikke kommer som ho pleier?


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Tenkte æ skulle ta en mandag eller tirsdag ;)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Spennende:). Da håper jeg at den er positiv:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Krysser fingrene for en liten spire!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Vet ikke helt hva som skjer med kroppen men rar er den :p
Det brunlig utfloden er borte å nå er det bare økt vanlig utflod...
Tok test i dag men den var negativ..ennå kvalme som kommer å går med ømme pupper er borte :p
Har ikm en plass mellom i dag og torsdag :p
Får vell bare vente å se da :/
Vet jeg hadde treg hcg stigning med både første å andre mann så kan hende det e det som skjer her også... ;)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Fortsatt ingen tr å ingen tegn til den heller...har en rar følelse i magen...akkurat som om magen er "stram" :p
Murrer mye i rygg å mage... å en del stikking i magen :p
Skal tro hva dette betyr :p

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Når er/var ikm? :-D Spennende da!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Håper stygge tanta holder seg langt unna!!! :-D

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august
 
Back
Topp