Bekymra sambo!!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hehe flere som plutselig har fått en bekymra sambo?:p skulle ta inn hestene fra beite igår å så holdt den ene hesten på å skli så han ble livredd for at den skulle falle å mose meg, så til morgen idag ringte han bare for å høre om det hadde gått bra når jeg tok ut hestene å ingenting hadde skjedd å ba meg hele tiden å være forsiktig!:p å nå når jeg skulle gå ut av dusjen så kom han å ba meg være forsiktig med det å!:p han er så livredd for at det skal skje meg no hehe stakars han er jo så søt da .. Bare litt unødvendig bekymret:)

<3 VinterPrinsesse <3

Koselig at han bryr seg

Så bra da :) selv om det sikkert føles litt overbeskyttende. Viser jo at han tenker litt ekstra mye på deg nå :)

Så bra da :) selv om det sikkert føles litt overbeskyttende. Viser jo at han tenker litt ekstra mye på deg nå :)
Ja godt han er så beskyttende for baby tenker jeg:) er jo fint at han bryr seg, ble plutselig bare litt overveldende med bekymring hehe :D

<3 VinterPrinsesse <3

Akkurat sånn er min samboer også! Om jeg er ute på ridetur når han er på jobb, har jeg meldeplikt før og etter turen..:p

Nyttårslykke<3

Ja min passer på hva jeg spiser og drikker til enhver tid :P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

De har nok et beskyttelses instinkt når vi er gravide ja :) Her blir det bare "verre" etter hvor mer magen kommer :)

Back
Topp