Klagetråd

Hater eksamen. Blir så stressa og i dårlig humør...

Har så mye kynnere om dagene :( de er der nesten konstant :( er så slitsomt .

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Stort sett... I natt våkna jeg halv 4 å han var enda ikke kommet å lagt seg.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Off hadde d slik for nokre år seda me en x... heilt grusomt.... no fe mannen min kjeft berre han ser på xboxen sin.. hata slikt

mor til to gull, 05 og 12

Off hadde d slik for nokre år seda me en x... heilt grusomt.... no fe mannen min kjeft berre han ser på xboxen sin.. hata slikt

Ja jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal gripe det ann. Tror ikke han ser hvor stort problem det egentlig er. Å jeg begynner å bli veldig lei! Kjeder vettet av meg når han bare sitter der! Å jeg er ikke så kjent her vi bor å har ingen venner å familie i nærheten. Så han er jo den jeg får mitt sosiale behov fra. Men hjelper ikke når det er en pc mellom oss hele dagen lang! :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ja jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal gripe det ann. Tror ikke han ser hvor stort problem det egentlig er. Å jeg begynner å bli veldig lei! Kjeder vettet av meg når han bare sitter der! Å jeg er ikke så kjent her vi bor å har ingen venner å familie i nærheten. Så han er jo den jeg får mitt sosiale behov fra. Men hjelper ikke når det er en pc mellom oss hele dagen lang! :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Ej va temmelig klar på at han fekk velge ken han ville ha et forhold med. Å måtte konkurrere mot ei maskin va ej lite intressert i... ikkje at d hjalp da... vart bra to veke so blei det tilbake til samme gamle.. men d går no på psykiatrisk di da. Å søvnen.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Så kjedelig når situasjonen er slik. :( Kan det hjelpe om du tar initiativ til litt ting en stund? Mulig han trenger å se at det finnes andre morsomme ting å gjøre også?

Helt utrolig hvor plagsom ei flue kan være! Blir gal!

Hva har du eksamen i? Går sikkert kjempe bra:)

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)
Har en programmeringseksamen, og en i fysikk, nærmere bestemt elektrisitet ig magnetisme.
Er bare så vanskelig. Og i dagen i dag var lite produktiv. Klarte ikke å få med meg noe av det jeg leste. Men kommer meg nok gjennom på et vis :)

Klage på at folk ikke vet å bruke blink lys, og når det skal brukes. Poenget er borte når man svinger inn. Jeg kjører bil, kan se at man svinger. Mange klarer ikke å kjøre rett i rundkjøringer og kjøre i 60 i 80 sone.. Gah..... Ta bussen da!!!!

Sur
Lei meg
Kvalm
Syns alt er ekkelt
Ikke lyst på kos
Ikke lyst på nuss
Orker ingenting
Prøver bare å overleve

Dette er mye tyngre enn jeg hadde trodd :( heldigvis snakka med flere som sier det er normalt å føle det sånn!!

Satt å gråt og hulka i en time i strekk i går. Følte meg så mislykka som er så sliten og dårlig. Fungerer jo ikke til noenenting :(

Desember 2014

Bruker App

Jeg gråt også masse i går <3 Det positive med det er jo at tårene renser oss, både ånd, sjel og kropp ;)

Hørte en gong ei løgn om at vis en rydda forsvinne rote... he rydda i heile dag å huse ser ikkje ut.... he vaska 4-5 maskinen å korgene e fulle....

Hvorfor må tordenværet vare 20 min, være borte i 2 timer for så å begynne på igjen. Nå synes jeg at det bare ska gjøre seg ferdig... Tor! Jeg hører deg godt nok!

<3 29.12.14 <3

Hørte en gong ei løgn om at vis en rydda forsvinne rote... he rydda i heile dag å huse ser ikkje ut.... he vaska 4-5 maskinen å korgene e fulle....

Har det akkurat likens, rydda i en time og det var ikke synlig en gang.. Roooot !!

<3 29.12.14 <3

Hvorfor må tordenværet vare 20 min, være borte i 2 timer for så å begynne på igjen. Nå synes jeg at det bare ska gjøre seg ferdig... Tor! Jeg hører deg godt nok!

<3 29.12.14 <3

Uff som det tordnet! Satt hjemme her alene livredd :p

Back
Topp