Lukter!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Er det noen lukter som dere bare kunne sniffa dere ihjel av?:p her er det strie! Sånn type strie som julesekker og juletretepper er laget av! Hehe åå den lukta får jeg sommerfugler i magen av!:p

<3 VinterPrinsesse <3

hahaha får artige bilder her nå av potesnifferen og striesnifferen :D sliter mer med at alt lukter så utrolig mye mer enn vanlig, har fått helt overfølsom nese :(

Potene til hundene lukter jo faktisk litt godt :p men jeg har ikke dilla på noe lukt

hahaha får artige bilder her nå av potesnifferen og striesnifferen :D sliter mer med at alt lukter så utrolig mye mer enn vanlig, har fått helt overfølsom nese :(
Uch:( har bare hatt det enkelte ganger så kan ikke klage på det, men er utrolig ubehagelig å reagere på det meste av lukter:( er du oppi kvalme nå eller? Hvis så håpe det gir seg når kvalmen gir seg:)

<3 VinterPrinsesse <3

Uch:( har bare hatt det enkelte ganger så kan ikke klage på det, men er utrolig ubehagelig å reagere på det meste av lukter:( er du oppi kvalme nå eller? Hvis så håpe det gir seg når kvalmen gir seg:)

<3 VinterPrinsesse <3

ikke noe kvalme heldigvis, men jeg har endel allergier mot bla lukter så sliter mer enn vanlig med nysing. Håper det gir seg snart for jeg blir litt sprø av at det lukter ferskt treverk enda av en skjenk vi tok i hus 1,5 år siden.....

Jeg har sterk luktesans i utgangspunktet, så jeg merker ikke forskjell.
Kjæresten sier at jeg har luktesans som en sporhund! Hehe

ikke noe kvalme heldigvis, men jeg har endel allergier mot bla lukter så sliter mer enn vanlig med nysing. Håper det gir seg snart for jeg blir litt sprø av at det lukter ferskt treverk enda av en skjenk vi tok i hus 1,5 år siden.....
Oi såppas ja! Kan ha jobb som sånn snusehund du:p

<3 VinterPrinsesse <3

haha syns jeg ser det.... snusende rundt legga til folk på Gardermoen på jakt etter nark eller annet ulovlig :D
Hahahah jaaa så bra :p ser det for meg! Er nok noen undrende mennesker du hadde møtt på da ja:p

<3 VinterPrinsesse <3

all sterk lukt følte til kvalmen fram til uke 14-15 ca :(

Ingen spesielle gode lokte so eg kjem på.. Men lokto av bark pleide eg å elska før.. No blir eg fysisk dårli når eg lokte da..:-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Potene til hunden???? :D hahaha! Det er det vittigste jeg har hørt. Potene til min hund lukter IKKE roser, for å si det sånn.

Termin 4. januar :)

Ikke noe nå, men sist var det diesel ig whitesprit.. ehm..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha, mange forskjellige lukter man blir hektet på når man er gravid gitt :) Her går det i kroppslukten til samboeren min, ikke sånn svettelukt eller såpe/kremlukt men bare hvordan huden hans lukter :) Han må snart begynne å tro jeg har mistet vettet :)

Back
Topp