Kjøpe vogn

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Hei

Jeg lurte på hvor mange av dere som har allerede kjøpt vogn eller når tenker at dere skal kjøpe? Har ikke kjøpt noe av utstyr (utenom seng, siden det var på tilbud) og er litt usikker når man burde begynne å hamstre.

Vogn va vel d første me bestilte, sia d kan gå ei go ri frå du bestille t du fær den.... Men denna gongen blir d meste å vente t i september/ oktober tenke i

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi har jo en del fra før, særlig de store tingene, men tenker ikke å begynne å skaffe resten før utover høsten. Synes det er greit å vente til etter ultralyd, og til jeg føler meg mer trygg på at alt skal gå bra:) Synes det er lenge igjen til termin, så må jo ha noe å gjøre mens vi venter:p

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har kjøpt vogn, emmaljunga Edge duo:)

Termin 4. Januar:)

Har kjøpt brukt vogn, Emmaljunga Nitro :)

Vi har jo en del fra før, særlig de store tingene, men tenker ikke å begynne å skaffe resten før utover høsten. Synes det er greit å vente til etter ultralyd, og til jeg føler meg mer trygg på at alt skal gå bra:) Synes det er lenge igjen til termin, så må jo ha noe å gjøre mens vi venter:p

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, tror jeg skal begynne etter ultralyd. Det er bare 1 måned til :D

Om du He løst på Emmaljunga so e d ofte mange so selg dei brukt! Å mange vises d ikke at dei e brukt en gong!

Om du He løst på Emmaljunga so e d ofte mange so selg dei brukt! Å mange vises d ikke at dei e brukt en gong!

Sitter faktisk akkurat nå og blar gjennom Finn. Fult mulig at jeg ender med en brukt, har sett en del som er fint brukt.

Vess i ha vest d i væt i dag, hadde i kjøpt city cross basisvogna ny å baggen brukt, sia i da kunna kjøpt ei i blå eller nåkkå, he alt i svart no... Greit for gjenbruk da ;)

Har i grunn alt i boks, utenom seng og vogn (om det blir gutt :P )

Blir det gutt, selges City Cross duo vogna vår. Vært til 2 jenter. Camo pink :D :P Elsker den, så håper på jente til :D :P

Ellers, så har jeg ikke kjøpt noe enda :) Venter til etter OUL å kjøpe noe. MÅ kjøpe en liten bamse og et plagg :)

Har ikke kjøpt ny vogn enda og gjør det ikke før vi får engangsstønaden :) Først da skal jeg handle klær og andre nødvendigheter også. Tar livet knuskende med ro, det er jo maaaaange måneder igjen :p

Back
Topp