Brio Smile

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen som vurderer denne vogna?

Trillet litt på denne, BB Cameleon og Buffelo(?) og Emmaljunga Nitro.

Syntes Brio Smile var best altså. Lett å svinge med, egentlig veldig lett vogn sånn sett... :) synes det var en dum ting å måtte kjøpe bagdelen utenom, men er kanskje slik med alle vogner :P

Termin 17. Januar

Vi har brio smile til gutten på 9 måneder, og er veldig fornøyd. God og lun bag. Og sportsdelen er kjempegrei. Kalesja kan draes laaaangt fram så dekker godt for sola. Og kurven under vogna er helt perfekt. Plass til masse oppi den. Den er veldig god og trille også. Skal bruke den til babyen også :-)

Vi har brio smile til gutten på 9 måneder, og er veldig fornøyd. God og lun bag. Og sportsdelen er kjempegrei. Kalesja kan draes laaaangt fram så dekker godt for sola. Og kurven under vogna er helt perfekt. Plass til masse oppi den. Den er veldig god og trille også. Skal bruke den til babyen også :-)

Er den tung synes du? Blir den liten når den slås sammen? Har ikke prøvd det i butikken :P men den var veldig lett å svinge og trille med :) tror samboeren min likte denne vogna best :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Vurderte den lenge, men vi velger å gå for babyzen yoyo istedenfor. Vi ønsker oss en vogn som tar liten plass og veier lite! :) Men hvem veit, om jeg finner noe negativt om yoyo'en så blir det garantert brio smile.

Vurderte den lenge, men vi velger å gå for babyzen yoyo istedenfor. Vi ønsker oss en vogn som tar liten plass og veier lite! :) Men hvem veit, om jeg finner noe negativt om yoyo'en så blir det garantert brio smile.
Har du link til vogna? :)

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Var å titta på vogner i dag og vi falt for smile :) blir å kjøpe den etter oul :)

Synes den er veldig fin. Vurderer i svart, da kan jeg bare kjøpe eller strikke tepper eller annet i andre farger :D

❤️Termin 17.jan.15❤️
❤️Nr 4 på vei :D ❤️

Trodde denne vognen var uaktuell for oss. Men var i butikken idag og en ansatt viste oss den, den er nå nr 1 på lista vår!!! Jeg som ikke skulle ha brio:P

Ååh.. nei jeg har begynt å komme tilbake til denne vogna igjen. Er så usikker på babyzen yoyo, siden den ikke har en ordentlig bagdel, men jeg liker at den er så liten!

Ååh.. nei jeg har begynt å komme tilbake til denne vogna igjen. Er så usikker på babyzen yoyo, siden den ikke har en ordentlig bagdel, men jeg liker at den er så liten!

Synes den virket veldig grei når babyen er litt større og man trenger en liiiiten vogn med :P Synes ikke den var så veldig pen :P hehe... Var fin, men ikke den jeg er ute etter nå :)

Back
Topp