Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så lyst på en god stol til å ha inne på rommet til den lilleMannen syns det er helt tullete, så blir sikkert ikke at vi kjøper. Men syns denne var veldig fin
Vis vedlegget 70381
Ja ikke sant! Det jeg prøver å fortelle mannenEr viktig å finne seg en god stol eller plass å sitte når man ammer.
Nydelig stol. Sånn vil jeg også ha
Du kommer med mange gode poengDen var kjempe fin! Ville likevel prøvd å finne en med armlener. Mannen kommer også mest sannsynlig til å bruke stolen. Når ungen våkner på natten og ikke ammes lenger og ikke vil slå seg til ro. Lurt å ikke ta ungen ut av rommet etter leggetid og veldig greit å ha en god stol da altså...ungen blir også større og da blir en evt ammepute i veien, veldig digg da og f eks legge et ben over armlene for å la ungen ligge på fanget uten at du blir så sliten i armene
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Ja den var veldig fiin ♥♥*sniker* denne er ikke like fin som den du fant men den har armlener![]()
http://jysk.no/stue/lenestoler/lenestol-idestrup-lysegratt-stoff
♡ Februar 2015 ♡
Så rart :/ Den ene linken var helt lik den rosa bare i brun. Den andre var nesten helt lik bare med armlener.Det skjer ingenting når jeg trykker på linkene dine, Molly... Det går på Twinkle sin link...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡