Ammestol *ønsker seg*

Molly

Med lille spira i magen <3
Jeg har så lyst på en god stol til å ha inne på rommet til den lille :D Mannen syns det er helt tullete, så blir sikkert ikke at vi kjøper. Men syns denne var veldig fin :)

stol.jpg

Jeg har så lyst på en god stol til å ha inne på rommet til den lille :D Mannen syns det er helt tullete, så blir sikkert ikke at vi kjøper. Men syns denne var veldig fin :)

Vis vedlegget 70381

Er viktig å finne seg en god stol eller plass å sitte når man ammer.

Nydelig stol. Sånn vil jeg også ha :D

❤️Termin 17.jan.15❤️

Den var kjempe fin! Ville likevel prøvd å finne en med armlener. Mannen kommer også mest sannsynlig til å bruke stolen. Når ungen våkner på natten og ikke ammes lenger og ikke vil slå seg til ro. Lurt å ikke ta ungen ut av rommet etter leggetid og veldig greit å ha en god stol da altså...ungen blir også større og da blir en evt ammepute i veien, veldig digg da og f eks legge et ben over armlene for å la ungen ligge på fanget uten at du blir så sliten i armene :p

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Den var kjempe fin! Ville likevel prøvd å finne en med armlener. Mannen kommer også mest sannsynlig til å bruke stolen. Når ungen våkner på natten og ikke ammes lenger og ikke vil slå seg til ro. Lurt å ikke ta ungen ut av rommet etter leggetid og veldig greit å ha en god stol da altså...ungen blir også større og da blir en evt ammepute i veien, veldig digg da og f eks legge et ben over armlene for å la ungen ligge på fanget uten at du blir så sliten i armene :p

♡Jente 05.07.2013♡
Du kommer med mange gode poeng :D Hihi. Stol vil jeg vertfall ha der inne! :D Men kanskje lurt med armlene !!

Jeg ville også hatt en stol med mulighet for å legge ryggen bakover, slik at man får hvilt ordentlig under amming.

05.01.2015 <3

Jeg bruktr den gamle stresslessen (eller hvordan det skrives) min og det var kjempe deilig. Spesielt de mnd med kolikk hvor lillegutt bare sov hvis han lå inntil meg eller faren. Da la vi oss til rette i den og sov der hele natta :) armlener er gull verdt! Så stolen blir tatt i bruk denne gangen også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det skjer ingenting når jeg trykker på linkene dine, Molly... Det går på Twinkle sin link...

♡Jente 05.07.2013♡

Det skjer ingenting når jeg trykker på linkene dine, Molly... Det går på Twinkle sin link...

♡Jente 05.07.2013♡
Så rart :/ Den ene linken var helt lik den rosa bare i brun. Den andre var nesten helt lik bare med armlener.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp