Skravletråd

Usj da:(
Håpe hun finner roen etterhvert...
Gråter hun da,eller er rolig?
Gitt henne kaldt vann og en kaldt håndduk i pannen og litt over kroppen?:)
Jepp og jepp. Drikker mer vann enn noensinne. Hu gråter hvis vi går ut og er vi inne sutrer hun.

Er ganske fornøyd. Gir kjøkkenet ett helt nytt uttrykk for en billig penge. Kostet under tohundre når jeg. Kjøpte da.

jeg skal se mer på dette.. for er ikke fornøyd med flisene.. men har ikke råd til å bytte ut det å.. hehe

Hei ! :) hvordan går det? Vi venter med å bli prøvere til mensen dukker opp vi. Så da er det bare å bruke kondom igjen da :p

☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡

Hei ! :) hvordan går det? Vi venter med å bli prøvere til mensen dukker opp vi. Så da er det bare å bruke kondom igjen da :p

Haha hvorfor det? :)

Her går det bra, men dagene flyr fort avsted :) siste uken med ferie for de to eldste, og skal nok bli godt for alle å ha dem litt i barnehagen igjen ;)

Haha hvorfor det? :)

Her går det bra, men dagene flyr fort avsted :) siste uken med ferie for de to eldste, og skal nok bli godt for alle å ha dem litt i barnehagen igjen ;)
Blir bare så lei meg og ingen har godt av det :/ så bra :) den ser jeg hehe :)

Blir bare så lei meg og ingen har godt av det :/ så bra :) den ser jeg hehe :)

Ja skjønner.. greit å vente til man vet at man har eggløsning og mensen :)

Ja skjønner.. greit å vente til man vet at man har eggløsning og mensen :)
Ja :) er mye følelser i bildet. Men fått vite det er normalt når man har mistet ♡

Ja :) er mye følelser i bildet. Men fått vite det er normalt når man har mistet ♡

Ja det tviler jeg ikke på!

Synes det var unormalt stille :P

Haha ja egentlig :P har en del å styre med her hjemme nå jeg å.. også er jeg vel mest aktiv innpå "september12" ;)

Men alt bra med deg og lille? :D

Haha ja egentlig :P har en del å styre med her hjemme nå jeg å.. også er jeg vel mest aktiv innpå "september12" ;)

Men alt bra med deg og lille? :D
Hva styrer du med? Nå er vaskerommet mitt ferdig oppussa (ok mangler en vask da) men malejobb Og alt ferdig. Sweeeet..
Kjeder meg på forumet om dagen gitt.
Koser meg med min ti mnd gamle snuppe :O begynt å jobbe så er ekstra stas å komme hjem igjen. Takk og lov for korte vakter for jeg savner henne. Der da.
Alt vel med leoh

Hva styrer du med? Nå er vaskerommet mitt ferdig oppussa (ok mangler en vask da) men malejobb Og alt ferdig. Sweeeet..
Kjeder meg på forumet om dagen gitt.
Koser meg med min ti mnd gamle snuppe :O begynt å jobbe så er ekstra stas å komme hjem igjen. Takk og lov for korte vakter for jeg savner henne. Der da.
Alt vel med leoh

Hehe styrer med 3 små barn som krever sitt :P ikke har vi plass til alle i bilen heller pga bilsetene..så prøver å finne på noe med de to eldste eller gå turer osv.. også er det jo alltid noe husarbeid og mat som skal mekkes;)

Så deilig å få sånt ferdig:D flink du!

Ja tenk! 10mnd:eek: Leoh blir det 14 august.. gud som tida går! Alt bra med han :) han klarte å knekke ålekoden i forrige uke:D og er 4 tenner som straks er ute, så det plager han til tider da.. dette blir de første tennene forresten:P

Hehe styrer med 3 små barn som krever sitt :P ikke har vi plass til alle i bilen heller pga bilsetene..så prøver å finne på noe med de to eldste eller gå turer osv.. også er det jo alltid noe husarbeid og mat som skal mekkes;)

Så deilig å få sånt ferdig:D flink du!

Ja tenk! 10mnd:eek: Leoh blir det 14 august.. gud som tida går! Alt bra med han :) han klarte å knekke ålekoden i forrige uke:D og er 4 tenner som straks er ute, så det plager han til tider da.. dette blir de første tennene forresten:P
Woho. Åling er moro. Jenta mi krabber, men skal helst opp å stå hele tiden. Må konstant passe på. Plutselig står a oppå støvsugeren. Lol. Her har tannvoksinga stoppa. Kom to for tre mnd siden så sa det stopp :P

Back
Topp