Jepp og jepp. Drikker mer vann enn noensinne. Hu gråter hvis vi går ut og er vi inne sutrer hun.Usj da![]()
Håpe hun finner roen etterhvert...
Gråter hun da,eller er rolig?
Gitt henne kaldt vann og en kaldt håndduk i pannen og litt over kroppen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp og jepp. Drikker mer vann enn noensinne. Hu gråter hvis vi går ut og er vi inne sutrer hun.Usj da![]()
Håpe hun finner roen etterhvert...
Gråter hun da,eller er rolig?
Gitt henne kaldt vann og en kaldt håndduk i pannen og litt over kroppen?![]()
Here it is http://www.ebay.com/itm/Black-Color...Decals_Stickers_Vinyl_Art&hash=item23112999dfVar inne å kikket litt.. masse fint daåssen har du tatt da?
Så koselig!
Haha, han storkoser seg i husken...weehooo![]()
Fin drakt med biler forresten![]()
Det holder med en pakke. du har cirka like lang flis som oss.
Er ganske fornøyd. Gir kjøkkenet ett helt nytt uttrykk for en billig penge. Kostet under tohundre når jeg. Kjøpte da.Den var veldig finer sånne farger jeg vil ha egentlig
![]()
Er ganske fornøyd. Gir kjøkkenet ett helt nytt uttrykk for en billig penge. Kostet under tohundre når jeg. Kjøpte da.
Hei !hvordan går det? Vi venter med å bli prøvere til mensen dukker opp vi. Så da er det bare å bruke kondom igjen da
![]()
☆ Englemamma & mamma til Natalia ⚘ ☆ er 2014 våres år å bli gravid? ♡
Blir bare så lei meg og ingen har godt av det :/ så braHaha hvorfor det?
Her går det bra, men dagene flyr fort avstedsiste uken med ferie for de to eldste, og skal nok bli godt for alle å ha dem litt i barnehagen igjen
![]()
Blir bare så lei meg og ingen har godt av det :/ så braden ser jeg hehe
JaJa skjønner.. greit å vente til man vet at man har eggløsning og mensen![]()
Jaer mye følelser i bildet. Men fått vite det er normalt når man har mistet ♡
Synes det var unormalt stilleHaha hun er på ferie![]()
Synes det var unormalt stille![]()
Hva styrer du med? Nå er vaskerommet mitt ferdig oppussa (ok mangler en vask da) men malejobb Og alt ferdig. Sweeeet..Haha ja egentlighar en del å styre med her hjemme nå jeg å.. også er jeg vel mest aktiv innpå "september12"
Men alt bra med deg og lille?![]()
Hva styrer du med? Nå er vaskerommet mitt ferdig oppussa (ok mangler en vask da) men malejobb Og alt ferdig. Sweeeet..
Kjeder meg på forumet om dagen gitt.
Koser meg med min ti mnd gamle snuppe :O begynt å jobbe så er ekstra stas å komme hjem igjen. Takk og lov for korte vakter for jeg savner henne. Der da.
Alt vel med leoh
Woho. Åling er moro. Jenta mi krabber, men skal helst opp å stå hele tiden. Må konstant passe på. Plutselig står a oppå støvsugeren. Lol. Her har tannvoksinga stoppa. Kom to for tre mnd siden så sa det stoppHehe styrer med 3 små barn som krever sittikke har vi plass til alle i bilen heller pga bilsetene..så prøver å finne på noe med de to eldste eller gå turer osv.. også er det jo alltid noe husarbeid og mat som skal mekkes
Så deilig å få sånt ferdigflink du!
Ja tenk! 10mndLeoh blir det 14 august.. gud som tida går! Alt bra med han
han klarte å knekke ålekoden i forrige uke
og er 4 tenner som straks er ute, så det plager han til tider da.. dette blir de første tennene forresten
![]()