Flere som merker endel til det?
Jeg merker det ganske ofte gjennom dagen!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg merker det ganske ofte gjennom dagen!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor langt er dere på vei dere som merker murringer, strekking og litt ømme bryst?
Jeg venter med å komme til dagen jeg kan teste og det kan skje tidligst søndag/mandag, men merker det er noe med kroppen allerede som jeg aldri har kjent før!
Jeg håper virkelig ikke at alt dette jeg kjenner er starten på tanta....
Normalt før tanta har jeg ikke noe symptomer annet enn luft i magen en dag før den kommer, og varer mens atnta er der.
leser meg opp å ned og i mente på ting å tang om dette, og er mest positive ting som dukker opp, så jeg fokuserer på det jeg![]()
Dette er første gang jeg er gravid, og har ganske sterke murringee (minner om menssmerter). Er 4+6. Syns det er litt skummelt, men det er altså kanskje normalt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er ikke noe å bekymre seg for. Jeg hadde det hver dag i mange uker med første, og har det hver dag nå ogsåDette er første gang jeg er gravid, og har ganske sterke murringee (minner om menssmerter). Er 4+6. Syns det er litt skummelt, men det er altså kanskje normalt?
Sent from my iPhone using BV Forum