Murringer

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Flere som merker endel til det?
Jeg merker det ganske ofte gjennom dagen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, merker murring, strekking og ømme bryst! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse murringer! Hadde det forrige gang også :)

hvor langt er dere på vei dere som merker murringer, strekking og litt ømme bryst?
Jeg venter med å komme til dagen jeg kan teste og det kan skje tidligst søndag/mandag, men merker det er noe med kroppen allerede som jeg aldri har kjent før!

hvor langt er dere på vei dere som merker murringer, strekking og litt ømme bryst?
Jeg venter med å komme til dagen jeg kan teste og det kan skje tidligst søndag/mandag, men merker det er noe med kroppen allerede som jeg aldri har kjent før!

Jeg er fem uker i dag... Det med puppene begynte igår.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg håper virkelig ikke at alt dette jeg kjenner er starten på tanta....

Normalt før tanta har jeg ikke noe symptomer annet enn luft i magen en dag før den kommer, og varer mens atnta er der.
leser meg opp å ned og i mente på ting å tang om dette, og er mest positive ting som dukker opp, så jeg fokuserer på det jeg:p

Normalt før tanta har jeg ikke noe symptomer annet enn luft i magen en dag før den kommer, og varer mens atnta er der.
leser meg opp å ned og i mente på ting å tang om dette, og er mest positive ting som dukker opp, så jeg fokuserer på det jeg:p

Da håper jeg du får en positiv test! Det høres jo lovende ut da ;)

Det syns jeg også, men er også veldig klar over at det kan bli annet svar også, eller en ny sa... men holder motet oppe, så nå må bare dagene fly!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette er første gang jeg er gravid, og har ganske sterke murringee (minner om menssmerter). Er 4+6. Syns det er litt skummelt, men det er altså kanskje normalt?

Dette er første gang jeg er gravid, og har ganske sterke murringee (minner om menssmerter). Er 4+6. Syns det er litt skummelt, men det er altså kanskje normalt?

Er nok ganske normalt! Skjer mye der nede selv om spiren ikke er stor enda! Livmoren utvider seg jo stadig også :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er ikke noe å bekymre seg for. Jeg hadde det hver dag i mange uker med første, og har det hver dag nå også :-)

6. April 2013
7. April 2015

Murrer godt her også. Jeg tar det som et godt tegn på at ting utvikler seg inni der. Begynner å få vondter i ryggen også nå, så det lover bra. Tyder på at ting går fremover :)

Back
Topp