Doppler

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Jeg er i uke 14(hurra) og ønsker å høre hjertet til min lille skatt. Hvor kjøper jeg doppler og ca. hvor mye koster det? Hilsen en som ikke har peiling :-D gjerne referer til nettsider osv.

På forhånd takk! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Angelsounds.no tror jeg :) Sjekk pris der :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Angelsounds.no tror jeg :) Sjekk pris der :D

Ja skal gjøre det. Er den nettsiden noe å stole på? Er så skeptisk til kjøp på nettet. Har blitt svindlet før nemlig! :-)

Ja skal gjøre det. Er den nettsiden noe å stole på? Er så skeptisk til kjøp på nettet. Har blitt svindlet før nemlig! :-)

Ja alle mine venner har kjøpt derfra og anbefalte den til meg (men har ikke kjøpt enda). Fotballfrue skrev også om den på bloggen. Så tenker det må være trygt da?

Ja alle mine venner har kjøpt derfra og anbefalte den til meg (men har ikke kjøpt enda). Fotballfrue skrev også om den på bloggen. Så tenker det må være trygt da?

Burde være bra den da, ja :-) takk så mye for tipset! :)

Angelsounds.no ja, der har jeg kjøpt fra, super rask levering, i nøytral pakke og helt super å bruke! Anbefaler de !

❤️25.1.15❤️

Det selges mange på finn! Sjekk der også :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Teknikkmagasinet selger :) Jeg har kjøpt derfra to ganger, hørt min lille mange ganger allerede :) Den heter Caremaxx, og ligner på Angelsound sin. Koster 349,-

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg bruker et stetoskop, jeg. Greier ikke høre det ennå ( er 13+2), men brukte det forrige gang, og det fungerte fint. Samboeren min brukte bare å legge øret inn til magen, og så hørte han babyens hjerteslag:)

Jeg ble anbefalt av jordmor og lege til ikke å kjøpe doppler. Dette fordi de mente det gav en falsk trygghet, og mange hørte seg selv istede for babyen.
Men sikkert gøy å ha da, men jeg kommer ikke til å skaffe det...

Teknikkmagasinet selger :) Jeg har kjøpt derfra to ganger, hørt min lille mange ganger allerede :) Den heter Caremaxx, og ligner på Angelsound sin. Koster 349,-

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Jeg har hørt at den ikke anbefales da den ikke er godkjent i Norge desverre :p

Jeg har hørt at den ikke anbefales da den ikke er godkjent i Norge desverre :p

De hadde ikke hatt lov til å selge den om den ikke var godkjent :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Jeg ble anbefalt av jordmor og lege til ikke å kjøpe doppler. Dette fordi de mente det gav en falsk trygghet, og mange hørte seg selv istede for babyen.
Men sikkert gøy å ha da, men jeg kommer ikke til å skaffe det...

Babyen har en hjerterytme som er ca dobbel så rask som vår, så når su finner den hører du det godt.. Anbefaler og se noen filmer på youtube feks. der de bruker en doppler, og hør hva luder du er ute etter.. Din lyd kjenner du går i takt med hjerteslagene dine, så er egentlig enkelt og vite om det er din lyd eller ikke ...

❤️25.1.15❤️

Så bra, jeg også. Kom den i posten eller måtte du hente den? Hvor lang tid tok det ca? :)

Jeg bestilte en mandagskveld så fikk jeg den onsdag eller torsdag tror jeg. Gikk fort iallefall:) De kommer i posten, ikke store saken, så får plass i postkassa:D

Back
Topp